اسمارت فون سامسونگی این بار در نقش یک ناجی!

اسمارت فون سامسونگی این بار در نقش یک ناجی!
  • 1393/5/11
  • سهیل دارائی
  • 0

همان طور که می دانید حادثه هایی که اسمارت فون های سامسونگی به بار می آوردند به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده بود.خبرهایی از انفجار و آتش سوزی این همراهان همیشگی سامسونگی مدتی است که در رسانه ها پوشش داده می شود.

اما امروز در این خبری که می خوانید، اسمارت فون سامسونگی نه تنها حادثه ای به بار نیاورده است، بلکه در نقش یک ناجی نیز ظاهر شده است!

gsmarena_001

ماجرا از این قرار است که در یک نزاع خیابانی در کشور تایلند، میان دو نفر از شهروندان تایلندی درگیری عجیب و غریبی رخ می دهد.فردی که کیف پولش را گم کرده بود به یابنده آن شک می کند و گمان می کند که یابنده، همان سرقت کننده کیف پول اوست.شنیده ها حاکی از آن است که صاحب کیف پول گمشده به جای باور صحبت های یابنده، مژدگانی او را با شلیک گلوله به سمت سینه وی پرداخت می کند!

گویا این گلوله شلیک شده به جای این که سینه فرد را بشکافد، سینه Galaxy Mega وی را شکافته و این اسمارت فون سامسونگی جان صاحبش را خریده است.جالب تر این است که گلکسی مگا فاقد پوشش kevlar به کار رفته در اسمارت فون های موتورولا است اما با این که از جنس پلاستیک است، در برابر این گلوله به خوبی جان صاحبش را حفظ نموده است.

شاید حالا مشاوران تبلیغاتی سامسونگ علاوه بر معرفی توانایی های گنجانده شده در این فبلت سایزبزرگ، بتوانند روی ضدگلوله بودن آن نیز مانور دهند.

همان طور که می دانید این فبلت 6.3 اینچی سامسونگ، دارای حافظه رم 1.5 گیگابایتی و پروسسور (پردازنده) دو هسته ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز می باشد.دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 1.9 مگاپیکسلی، قابلیت LTE، باتری 3200 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی از دیگر مشخصات فنی گلکسی مگا سامسونگ است.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *