وقتی بینگ برای گوگل خط و نشان می کشد!

وقتی بینگ برای گوگل خط و نشان می کشد!
  • 1393/5/12
  • سهیل دارائی
  • 0

اگر شما نیز از صاحبان ویندوز فون ها هستید پس از دریافت و نصب بسته بروز رسانی GDR1، شاهد تغییراتی در سرچر ویندوز فون خود خواهید بود و متوجه خواهید شد که مایکروسافت به بینگ بیش از گوگل بها داده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از بسیاری از بازارهای جهانی، پس از نصب بسته بروز رسانی GDR1 روی ویندوز فون تمامی آپشن های جست و جو به غیر از سرچر بینگ به صورت خودجوش حذف می شود!

images

گفتنی است که در حال حاضر، صاحبان ویندوز فون ها قادر خواهند بود تا با ورود به قسمت تنظیمات پیشرفته مرورگر اینترنت اکسپلورر، از دو گزینه انتخابی سرچرهای بینگ و گوگل به انتخاب خود یکی را برگزینند.

اما جالب است بدانید که با استناد بر مدارک موجود روی پایگاه مرکزی “Windows Phone Dev”، صاحبان ویندوز فون ها پس از نصب بسته بروز رسانی GDR1، با سرچر گوگل وداع می کنند چرا که تنها سرچر موجود روی ویندوز فون فقط و فقط بینگ خواهد بود.

حتی دیده شده است که در بازار کشورهایی چون ترکیه و روسیه، سرچر نصب شده فقط سرچر “Yandex” می باشد.شایان ذکر است که در مناطقی که بینگ قادر به پشتیبانی نیست، تولیدکنندگان به کاربران خود تعدادی سرچر دیگر را پیشنهاد می کنند تا از آن ها استفاده کنند.

کاملا واضح و مبرهن است که مایکروسافت پا پس نکشیده است و همچنان به فکر تقویت و بهبود سرچر خود یعنی بینگ است.به نظر می رسد حتی تبلیغاتی که در گوگل وجود دارد به بینگ نیز سرایت کند!

در انتها توجهتان را جلب می کنیم به متن منتشر شده از مایکروسافت پیرامون همین موضوع. مایکروسافت اذعان داشته است که به صورت دیفالت (پیش فرض)، سرچر بینگ تنها سرچر موجود بر روی ویندوز فون ها می باشد.سرچری که در مرورگر استفاده می گردد، همیشه همان سرچری است که توسط دکمه سخت افزاری سرچ راه اندازی می شود. در بازارهای OEM، تولیدکنندگان بایستی به جای استفاده از سرچر بینگ یک سرچر دیگر برای ویندوز فون انتخاب نمایند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *