تصاویر جدیدی از iPad Air 2 فاش شد!

تصاویر جدیدی از iPad Air 2 فاش شد!
  • 1393/5/13
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

سازنده تایوانی لوازم جانبی Yi Lin عکس های جدیدی در Weibo منتشر کرده است و ادعا می کند آنها مربوط به کاور پشتی iPad Air 2 می باشند. در این تصاویر کاور پشتی iPad Air 2 طلایی رنگ است که وجود تغییرات نسبت به نسخه پیشین نیز در آن مشخص است، از جمله این تغییرات می توان به وجود سوراخ هایی بزرگ تر برای اسپیکر و انتقال میکروفون پشتی به کنار دوربین iSight اشاره داشت.

purported_ipad_air_2_rear_shell-800x469

ماه گذشته نیز تصاویری از کاور پشتی iPad Air 2 به بیرون درز کرده بود که در آن ها دکمه Home مجهز به فناوری Touch ID به چشم می خورد و دکمه های تنظیم صدا و دریچه های بلندگو دچار تغییر و تحول شده بودند. با توجه به اطلاعاتی که از پنل جلویی iPad Air 2 در ماه اپریل درز کرد، می توان گفت صفحه نمایش یکپارچه این تبلت به نازک تر شدن آن کمک شایانی خواهد کرد.

به نظر می رسد iPad Air 2 سال دیگر میلادی همراه با iPad mini 3 عرضه گردد و انتظار می رود که از یک پردازنده A8 که بسیار سریع تر از پردازنده قبلی است و هم چنین بک سنسور اثر انگشت Touch ID و ویژگی های فیزیکی اشاره شده بهره ببرد، علاوه بر این بر اساس شایعات اخیر، اپل قصد دارد یک مدل 12.9 اینچی به نام iPad Pro نیز عرضه نماید.

[ منبع : macrumors ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *