Moto X با کمی تاخیر بروزرسانی اندروید L را دریافت خواهد کرد

Moto X با کمی تاخیر بروزرسانی اندروید L را دریافت خواهد کرد
  • 1393/5/14
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

موتورولا تایید کرد Moto X بروز رسانی اندروید L را دیرتر دریافت خواهد کرد!

Capture

گوگل دستور جدیدی برای بهبود خدمات خود صادر کرده است.طبق این دستور، سازندگان دیوایس های اندرویدی موظفند تا محصولاتی که که هنوز 18 ماه از تاریخ عرضه آنها نگذشته است را به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید بروزرسانی کنند.

در حالی که Moto X نزدیک به 12 ماه می شود که در بازار است، بروزرسانی آن به اندروید L اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و انتظار می رود این بروزرسانی در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری عرضه گردد.

جای تعجب برانگیز این داستان اینجاست که کاربری در گوگل پلاس به نام Josh B در بخش پشتیبانی Moto X پرسیده بود که آیا بروز رسانی اندروید L برای این گوشی عرضه می شود یا خیر و Punit Soni نایب رئیس شرکت فقط جواب داده بود”بله”!

Punit Soni در خبری نا امید کننده اعلام کرده است، بسته بروز رسانی اندروید L برای عرضه با کمی تاخیر رو به روست. یک کاربر AT&T از وی پرسیده بود ما در اخبار اخیر شایعاتی پیرامون بسته بروزرسانی اندروید N شنیده ایم، در حالی که منتظر بسته اندروید L هستیم، Punit Soni نیز در جواب گفت: “ما تمام سعی خود را می کنیم تا سرعت کار را بالا ببریم” . با توجه به این سخن به نظر می رسد بسته نهایی با تاخیر مواجه می شود.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *