بدنه iPhone 6 را بشکافید! جدیدترین تصاویر فاش شده از iPhone 6

بدنه iPhone 6 را بشکافید! جدیدترین تصاویر فاش شده از iPhone 6
  • 1393/5/17
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

اخیرا تصاویری به دست آمده است  که منابعی باور دارند آن ها مربوط به قاب پشتی آیفون 6 نسخه 4.7 اینچی می باشد و در این تصاویر جدید قابلیت های جدیدی نمایان می شود، که در تصاویر دیگر به آن ها توجهی نشده است.

با یک نگاه خوب می توان فهمید دکمه تنظیم صدا کوچک شده که باعث کم شدن صدا به صورت تصادفی می شود.

iphone_6_recessed_volume

عکس های Feld & Volk نشان می دهند که اپل از لوگویی استفاده می کند که آن را روی آیفون اصلی در سال 2007 استفاده کرده بود،  Feld & Volk مدعی شده است که این لوگو بسیار شبیه به لوگو اصلی آیفون است اما جنس آن از نظر ضدخش بودن بسیار فوق العاده است و به نظر می رسد از آلیاژ فلز مایع ساخته شده است، اگر چه هیچ مدرک خاصی برای تایید این مطلب وجود ندارد.

iphone_6_embedded_logo

تصویر دیگری نشان می دهد حلقه دوربین این آیفون بیرون آمده است و با قطر 6.6 میلیمتر به خوبی در سوراخ دوربین در کاور پشتی دستگاه جا می گیرد. طرح های اصلی و مدل های نسخه 5.5 اینچی آیفون 6 نشان می دهند این دستگاه مجهز به یک دوربین همانند چیزی که ما در آیپاد تاچ کنونی شاهد آن هستیم خواهد بود، اما اطلاعات فاش شده خبر از وجود یک دوربین تراز شده با بدنه را برای آیفون 6 نسخه 4.7 اینچی نشان می دهند.

iphone_6_camera_ring

در نهایت، با توجه به اطلاعات درز کرده قبلی قطعات دارای یک کابل طولانی انعطاف پذیر می باشند، Feld & Volk عنوان کرده است که این کابل مربوط به دکمه Home می باشد اما با توجه به طول آن ما فکر می کنیم که آن مربوط به آیپد نسل بعد است.

iphone_6_shell_parts

اپل تایید کرده که رویداد سالانه رسانه های آیفون در 9 سپتامبر برگزار می شود، البته جای شک است که هر دو مدل 4.7 و 5.5 اینچی با هم عرضه شوند. حداقل عرضه نسخه 4.7 اینچی با توجه به روش عرضه آیفون های نسل قبلی، باید یک هفته و نیم پس از مراسم آغاز گردد.

[ منبع : macrumors ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *