۱۳ شهریور موتورولا طوفان به پا می کند!

۱۳ شهریور موتورولا طوفان به پا می کند!
  • 1393/5/24
  • سهیل دارائی
  • 0

moto-invite-600x342

همان طور که می دانید، موتورولا کار طراحی و ساخت سه محصول جدید خود را به اتمام رسانده است و حال منتظر فرصت مناسبی است تا آن ها را به همگان معرفی نماید.

از این برند سرشناس خبر می رسد که به تازگی با ارسال دعوتنامه هایی قصد دارد تا در مراسمی رسمی از محصولات جدیدش رونمایی به عمل آورد. گفتنی است که مراسم در دفتر رسمی موتورولا که واقع در شیکاگو می باشد به انجام خواهد رسید.

moto-invite-2-803x420

موتورولا تیزر تبلیغاتی جالب و هوشمندانه ای را طراحی کرده است که به نظر می رسد طرحی باشد از آن چه در این مراسم رخ خواهد داد. اگر به تیزر منتشر شده از موتورولا دقت فرمایید، لوگوی دو اسمارت فون را مشاهده می فرمایید که بدون شک خبر از رونمایی رسمی دو اسمارت فون  Moto G2 و X+1 این برند دارد.

به داخل لوگوهای این دو اسمارت فون هم دقت فرمایید، دو حرف G و X نیز گواه بر تایید جمله بالا دارند. دو لوگوی دیگر که یکی از آن ها شبیه به هدست بلوتوث است و دیگری قطعا ساعت هوشمند جدید این برند، یعنی Moto 360 خواهد بود.

روی هم رفته تعداد لوگوهای موجود در تیزر، 4 است و این بدین معناست که ما در تاریخ ۱۳ شهریورماه باید منتظر رونمایی از 4 محصول جدید این برند باشیم.

» منابع : phonearena  و slashgear  «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *