افزایش پهنای باند بین‌المل

افزایش پهنای باند بین‌المل
  • 1393/5/27
  • حدیث دلبرد
  • 0

در سال 92 که به اعتقاد مسئولین، سال جهش اینترنتی کشور در دولت تدبیر و امید بود، پهنای باند بین‌الملل 60 درصد افزایش و به میزان 110 گیگابیت بر ثانیه رسید.

به گزارش ایتنا، مدیر کل مهندسی عملیات شبکه‌ دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت، از افزایش 40 گیگابیتی پهنای باند خبر داد و اعلام کرد: در سه ماه اول امسال، پهنای باند بین‌الملل با 40 گیگابیت افزایش به 150 گیگابیت رسید. این میزان به اندازه 40 گیگ دیگر تا پایان تابستان افزایش می‌یابد. بدین ترتیب با مشکل پهنای باند بین‌الملل مواجه نخواهیم بود و باید ظرفیت سیستم انتقال را نیز افزایش دهیم.

images (1)

محمدرضا نوری افزود: با میزبانی 30 گیگ پهنای باند خارج از کشور، شرکت زیرساخت توانست این پهنای باند را به داخل کشور منتقل کند. بدین ترتیب کیفیت پهنای باند افزایش و هزینه‌ها کاهش می‌یابد. در زمینه میزبانی داخلی، شرکت‌هایی مثل آسیاتک، شاتل، پارس‌ آنلاین و داده گستر عصر نوین با شرکت زیرساخت همکاری داشته‌اند. قرارست بخش عظیمی از ترافیک را با محتوای کسب‌وکار داخلی، رونق اقتصادی و هر آنچه که در راستای سیاست‌های داخلی است، ایجاد کنند.

همچنین وی در ارتباط با امنیت اینترنت در کشور اظهار کرد: سرویس‌هایی که از سوی شبکه زیرساخت کشور ارائه می‌گردد، امن هستند.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *