گویا اپ؛ USP؛ تمام تنظیمات ویندوز با یک کلیک در اختیار شما

گویا اپ؛ USP؛ تمام تنظیمات ویندوز با یک کلیک در اختیار شما
  • 1393/7/4
  • پرهام مارزلو
  • 0

چه ویندوز و چه برنامه‌های آن دارای تنظیمات ساده و پیچیده مختلفی هستند. با توجه به این که توسعه دهندگان همواره سعی در ساده کردن بخش تنظیمات دارند اما هنوز بسیاری از کاربران با تغییر برخی از موارد تنظیمات مشکل دارند. گویا اپ در این بخش قصد دارد مشکل کاربران در این زمینه را با معرفی یک برنامه حل نماید.

نام این برنامه Ultimate Setting Panel بوده و توسط گروه Techy Geeks طراحی شده است. USP در واقع یک اپلیکیشن کم حجم (Portable) می‌باشد که تنظیمات ویندوز، Outlooks، Configuration Manager 2012 را در یک بخش منظم و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه کاربران را از گشت و گذار در منوی تنظیمات و تب های گیج‌کننده و همچنین خطر تغییر در تنظیمات حساس نجات می‌دهد.

111

پس از دانلود و نصب برنامه (با حجم کم) آن را باز کنید. در منوی برنامه، 5 تب قرار گرفته‌اند که تنظیمات مختلف در آن‌ها دسته بندی شده‌اند. این تب‌ها شامل Windows، General، Outlook 2012، Config Manager 2007 و همچنین ConfigMngr 2010 می‌شوند. این تب‌ها تمام تنظیمات مورد نیاز کاربر را به صوذت منظم در اختیارش قرار می‌دهند. از جمله این تنظیمات می‌توان به تنظیمات دستگاه (Device Manager)، صدا، فایروال، آپدیت‌های ویندوز، کیبورد و  ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

1

بخش General نیز همانند Windows شامل تنظیمات مربوط به ویندوز رایانه شما می‌شود و در آن تنظیمات نظیر کنترل والدین، بازگردانی (ریکاوری) فایل‌های از دست رفته، کنترل پنل و … قرار گرفته‌اند. در بخش Outlooks نیز تنظیمات محدود اما در عین حال کاربردی می‌باشند. این موارد شامل Clean Auto Complete و Clean Sharing و نظیر این‌ها هستند.

این برنامه برای کسانی که به تازگی از ویندوز 7 به 8 مهاجرت کرده‌اند بسیار کاربردی خواهد بود. با توجه به این که خیل عظیمی از تنظیمات در ویندوز 8 تغییر مکان داده‌اند به کمک این برنامه می توان به مهم‌ترین و پر استفاده‌ترین آن‌ها دسترسی داشت. این برنامه صفحه‌ی تنظیم مخصوص به خود ندارد و در واقع به عنوان یک میان‌بر بین شما و تنظیمات ویندوز قرار می‌گیرد. با کلیک بر روی هر یک از موارد در برنامه، پنجره‌ی مرتبط با آن به نمایش در خواهد آمد.

2ممکن است شما یک کاربر حرفه‌ای باشید و این برنامه را کاربردی ندانید اما حداقل با استفاده از آن در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد. این برنامه جدید بوده و در هر نسخه‌ی جدیدش موارد بیشتر و بهتری اضافه خواهند شد. اگر می‌خواهید موارد و تنظیمات بیشتری را در اختیار داشته باشید، به بخش God Mode در برنامه مراجعه نمایید.
این برنامه با سیستم‌عامل‌های زیر سازگاری دارد:

* ویندوز 8
* ویندوز 7
* ویندوز XP
*ویندوز ویستا

لینک برنامه در وب‌سایت سازنده
لینک دانلود از Cnet
لینک دانلود مستقیم برنامه از سرور گویا آی‌تی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *