گاف مایکروسافت! نام ویندوز جدید لو رفت!

گاف مایکروسافت! نام ویندوز جدید لو رفت!
  • 1393/7/7
  • سهیل دارائی
  • 1

تمام کاربران ویندوز نگاهی پر استرس به هفته آینده خواهند داشت! چرا که مایکروسافت  پیش تر، زمان رونمایی از ویندوز جدید خود را هفته پیش رو اعلام کرده بود.

امروز با خبر شدیم که مایکروسافت در اقدامی تصادفی و عجیب، در یکی از وب سایت ها نام ویندوز جدید خود را که پیش تر با نام ویندوز 9 از آن یاد می کردیم، فاش ساخته است. شنیده ها حاکی از آن است که طبق گاف مایکروسافت، ویندوز جدید با نام رمزی Windows Threshold معرفی شده است که البته کارشناسان بر این باورند که در نهایت مایکروسافت این ویندوز را با همان نام ویندوز 9 عرضه خواهد کرد.

W9

شایان ذکر است که وب سایتی در رابطه با پیش نمایش این ویندوز جدید برای کارشناسان این حوزه طراحی گشته است که در آن مایکروسافت این ویندوز جدید را با نام اختصاری Windows TH مورد خطاب قرار داده است. نیاز به اضافه است که در کنار فاش کردن نام آن، جزئیات بیشتری در رابطه با ویژگی های این ویندوز نوظهور در این وب سایت به چشم می خورد.

تا به حال می دانیم که Windows Threshold یاهمان ویندوز 9 مایکروسافت، قابلیت هایی چون وحود منو استارت جدید، مرکز هشدارها، دسکتاپ‌ مجازی و باز طراحی رابط کاربری دسکتاپ خواهد داشت اما تا روز سه شنبه چیزی باقی نمانده است و باید منتظر ماند و دید که در شهر سان فرانسیسکو مایکروسافت چه چیزی در چنته دارد!

گمانه زنی ها بر این است که مایکروسافت پس از رونمایی رسمی از ویندوز جدید، شروع عرضه نسخه پیش نمایش آن را تا ماه اکتبر میلادی به تعویق خواهد انداخت و پیش از آن خبری از نسخه پیش نمایش این ویندوز نخواهد بود.

» منبع : theverge «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *