لنوو اولترابوک یوگا ۳ پرو پادشاه اولترابوک های سبک و نازک!

لنوو اولترابوک یوگا ۳ پرو پادشاه اولترابوک های سبک و نازک!
  • 1393/7/18
  • سهیل دارائی
  • 0

Lenovo Yoga 3 Pro Ultrabook

بحث سبک بودن و کم بودن ضخامت اولترابوک ها، لپ تاپ ها و دیگر محصولات این چنینی همیشه داغ بوده است و یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای خریداران به شمار می آید. یکی از برندهایی که گام موثری در این زمینه برداشت، برند اینتل بود، چرا که این برند با معرفی نسل جدیدی از پروسسورهای خود (پردازنده) به کاهش وزن و ضخامت لپ تاپ ها کمک شایانی کرد.

لازم به ذکر است که اولترابوک یوگا ۳ پرو لنوو در قیاس با نسل پیشین خود 17 درصد ضخامت خود را از دست داده است و نازک تر شده است، همچنین 14 درصد از وزن خود را نیز از دست داده است! جالب است بدانید که این اولترابوک نوظهور تنها 1.19 کیلوگرم وزن دارد.

Lenovo Yoga 3 Pro Ultrabook

لنوو در این محصول از صفحه نمایش 13 اینچی بهره برده است که می تواند وضوح تصویری معادل ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل را برای کاربر محیا سازد. همان طور که از نام این محصول پیداست، اولترابوک یوگا ۳ پرو نیز می تواند با قابلیت چرخش 360 درجه ای که دارد در نقش تبلت نیز برای شما ظاهر شود.

Lenovo Yoga 3 Pro Ultrabook

حال نگاهی خواهیم داشت به دیگر مشخصات فنی اولترابوک یوگا ۳ پرو لنوو :

  •  کارت گرافیک GeForce 840
  • پروسسور (پردازنده) Intel Core M
  • 1 ترابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی
  • 8 گیگابایت حافظه رَم

Lenovo Yoga 3 Pro Ultrabook

شایان ذکر است که این محصول لنوو به لطف حضور پروسسور (پردازنده) Intel Core M مصرف انرژی بسیار کمی را به خود می بیند و باتری تعبیه شده برای این محصول قادر خواهد بود تا بین  8 تا 9 ساعت شارژ را در خود نگهداری نماید.

در انتها باید اضافه کرد که قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول، 1,349 دلار می باشد و کار عرضه فروش آن نیز از اواخر ماه جاری میلادی شروع خواهد شد.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *