گویا اپ؛ ShamsiCal اولین تقویم شمسی با پشتیبانی از ویجت برای iOS 8

  • 1393/8/2
  • مهدی صمصامی
  • 0

shamsical-ios8

اگر در موقعیتی باشید که تاریخ را فراموش کرده باشید و بخواهید بدانید که امروز چندم است، مطمئنا اولین کاری که خواهید کرد، نگاه کردن به صفحه ی گوشی تان است. آگاهی از تاریخ روز و رویدادهای مربوط به آن از ضروریات ما است و هر کسی نیاز دارد که تاریخ را بداند.

اکثر کاربران برای اطلاع از تاریخ و یا رویدادهای روز و تعطیلی ها و … از تلفن همراه خود استفاده می کنند. تمامی گوشی ها مجهز به یک تقویم میلادی هستند، ولی تمامی آن ها از تقویم شمسی ما پشتیبانی نمی کنند. بنابراین برنامه نویسان مختلفی اقدام به ساخت اپلیکیشن های مختلف برای قرار دادن تقویم فارسی در تلفن های هوشمند کرده اند.

اپلیکیشن ShamsiCal یکی از این دسته برنامه هاست که به تازگی برای سیستم عامل iOS 8 عرضه شده است. با ShamsiCal می توانید به راحتی از تاریخ آگاه شوید. البته باید بدانید که ShamsiCal کاملا منحصر به فرد است و با سایر تقویم های موجود تفاوت دارد. این اپلیکیشن بسیار ساده و کاربردی است و همچنین از قابلیت ویجت موجود در iOS 8 نیز پشتیبانی می کند.

screen568x568

بدین ترتیب می توانید گفت که ShamsiCal اولین تقویم شمسی با قابلیت پشتیبانی از ویجت است. کافی طبق راهنمای نمایش داده شده در خود اپلیکیشن عمل کنید و پس آن می توانید به راحتی این تقویم را در بخش Notification Center آیفون و یا آیپد خود وارد کنید.

screen568x568 (1)

این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و روی آیفون و آیپد نصب می شود و فقط از iOS 8 پشتیبانی می کند. بنابراین اگر از نسخه های قدیمی تر iOS استفاده می کنید، برای بهره بردن از این تقویم، باید دستگاه خود را به آخرین نسخه ی iOS بروز رسانی کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن در آیتونز

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *