هماورد گوشی تازه متولد شده ی HP Slate 6 VoiceTab II و رقبایش! انتخاب شما کدام است؟

هماورد گوشی تازه متولد شده ی HP Slate 6 VoiceTab II و رقبایش! انتخاب شما کدام است؟
  • 1393/9/8
  • زهرا معبودی
  • 4

به تازگی از سوی مجامع تکنولوژی شاهد معرفی و اخبار نشر گوشی جدیدی از HP  بوده ایم که HP Slate 6 VoiceTab II نام دارد. این گوشی دارای ویژگی های مثبت و منفی است که توانسته آن را خاص جلوه دهد اما هر چقدر هم که یک شرکت بخواهد شخصی سازی کند، هستند شرکت هایی که مدل های گوشی هایشان، به مدل مورد نظر نزدیک باشد بنابراین بحث رقبای تکنولوژی، همیشه در همه جا فراگیر بوده است. امروز در این بررسی می خواهیم به معرفی کوتاهی از این گوشی بپردازیم، و در نهایت با برشماری رقبایش، امتیاز را به گوشی برتر بدهیم. با گویا آی تی همراه باشید.

HP Slate 6 VoiceTab II

ویژگی های اولیه ی HP Slate 6 VoiceTab II

این گوشی از سیستم عامل  Android  4.4.2  پشتیبانی می کند. این گوشی در ابعاد بزرگ تهیه شده که می توان گفت طول آن حدودا 16 سانتی متر است و این یکی از دلایلی است که ما به آن فبلت هم می گوییم. از سویی نمایشگر 6 اینچی آن، به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی  کاربران را به آن مشتاق کرده است. خوشبختانه ظرفیت باطری هم به میزان خوبی است اما مهم تر از همه پردازنده 4 هسته ای آن است که انتظار می رود با تمام برنامه های اندرویدی به خوبی کار کند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر پیرامون این گوشی لینک روبرو را  کلیک کنید: معرفی کامل گوشی هوشمند HP Slate 6 VoiceTab II

HP Slate 6 VoiceTab II

 

HP Slate 6 VoiceTab یا HP Slate 6 VoiceTab II

اولین رقیب این گوشی برادر بزرگتر آن است که HP Slate 6 VoiceTab نام دارد.

در مورد این دو گوشی باید بگوییم که HP Slate 6 VoiceTab II نسبت به رقیب خود، دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی خوش کیفیت است اما HP Slate 6 VoiceTab به علت اینکه از مرورگری قوی بهره مند نیست  پس برای کسانی که به وب گردی علاقه دارند، رضایت بخش نیست، بنابراین در این مقایسه باید کنار گذاشته شود.

 

HP Slate 6 VoiceTab
HP Slate 6 VoiceTab

اما اگر کاربری، به وب گردی علاقه ندارد می تواند این گوشی را انتخاب کند. ویژگی های مشترک و مثبت این دو گوشی به صورت زیر می باشد:

  • نمایشگر بزرگ 6 اینچی
  • نمایشگر با رزولوشن بالا
  • پشتیبانی از دو سیم کارت
  • دارای پردازنده 4 هسته ای قوی

 

Motorola Moto G 2014 یا HP Slate 6 VoiceTab II

 

Motorola Moto G هم گوشی بسیار مرغوبی است که برای کاربران متوسط به بالا می تواند کارایی خوبی داشته باشد. این گوشی در ویرایش 2014 خود، دارای ویژگی هایی است که موجب شده رقیب محصول جدید HP شود. در این بررسی ها سعی شده به مهم ترین ویژگی های دو محصول اشاره کنیم.

Motorola Moto G 2014
Motorola Moto G 2014

گوشی HP یک گوشی دو سیم کارته است اما در عین حال محصول موتورلا از 4G پشتیبانی می کند. از سویی کسانی که به نمایشگر حساسیت دارند می توانند از میان نمایشگر 6 اینچی HP و نمایشگر 5 اینچی موتورلا یکی را انتخاب کنند. خوشبختانه رزولوشن هر دو مورد با کیفیت خوب ارائه شده است، و از سویی کاربران می توانند با تکیه بر پردازنده 4 هسته ای هر دو، مدت ها با عملکرد خوب آن ها همراه باشند. از طرفی دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز از سوی بسیاری از کاربران مورد پسند واقع شده است.

 

HP Slate 6 VoiceTab II یا Apple iPhone 4s

حالا در این مقایسه HP با رقیب سر سختی از اپل روبرو است. در این مقایسه هم توان گفت که نمایشگر HP Slate 6 VoiceTab II از آیفون 4 اس بزرگتر است، از طرفی نمایشگر دارای رزولوشن بالاتری نیز می باشد. کاربرانی که به دو سیم کارتی بودن علاقه دارند می توانند فقط HP Slate 6 VoiceTab II را انتخاب کنند و از طرفی پردازنده گوشی HP یک پردازنده 4 هسته ای است و این یعنی عملکرد بهتر از آنِ HP Slate 6 VoiceTab II است.

Apple iPhone 4s
Apple iPhone 4s

در مقایسه با سیستم اپلی، پردازنده گوشی iPhone 4s دو هسته ای است، و تنها از یک سیم کارت پشتیبانی می کند. اندازه ابعاد این گوشی در مقایسه با گوشی جدید HP کوچک است، همچنین برای افزایش حافظه از microSD پشتیبانی نمی کند و کاربر باید به همان فضای داخلی گوشی بسنده کند. باطری این گوشی توسط کاربر قابل تعویض نیست و این می تواند مشکل ساز باشد. گوشی های اپلی همچون Iphone 4s نیز دارای کانکتور USB اختصاصی هستند و به جای میکرو یو اس بی، از این کابل استفاده می کنند و این می تواند نقطه ضعف آن به حساب آید. اما شباهت این دو گوشی تنها در دوربین 8 مگاپیکسلی شان است!

 

Sony Xperia E3 یا HP Slate 6 VoiceTab II

محصولات سونی خواه نا خواه برای محصولات تمام شرکت ها، رقیبی قدر هستند و این بار این قاعده برای hp نیز مستثنا نیست! رقیب hp این بار Sony Xperia E3 است که به اختصار دارای تفاوت ها و شباهت های زیر می باشند:

Sony Xperia E3
Sony Xperia E3

HP Slate 6 VoiceTab II دارای یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی است، که از نظر رزولوشن نیز نمونه است. از نظر دوربین هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی دارد و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. این ویژگی ها تماما بر گوشی سونی برتری دارد و می توان گفت تا اینجا برگ برنده به دست HP Slate 6 VoiceTab II می باشد. اما گوشی سونی، از 4G پشتیبانی می کند. از سمتی، به دلیل تراکم پیکسلی پایین، مغلوب این مقایسه است. ویژگی مشترک این دو گوشی پردازنده 4 هسته ای است که می تواند عملکرد خوبی را ارائه دهد.

Asus ZenFone 5 یا HP Slate 6 VoiceTab II

 

Asus ZenFone 5 دارای یک پردازنده دو هسته ای است در صورتی که HP Slate 6 VoiceTab II دارای پردازنده 4 هسته ای است و این یعنی HP Slate 6 VoiceTab II از قوت و قدرت بیشتری برخوردار است. از سویی، این گوشی دارای قابلیت دو سیم کارته بودن است که گوشی ایسوس از این ویژگی برخوردار نیست.

Asus ZenFone 5
Asus ZenFone 5

از سمتی، گوشی ایسوس، دارای حافظه رم دو گیکابایتی است و ارزش آن به خوبی مشهود است و در نهایت از 4G پشتیبانی می کند. نمایشگر HP Slate 6 VoiceTab II یک نمایشگر 6 اینچی است در صورتی که رقیبش 5 اینچی است. رزولوشن هر دو نمایشگر در حد بالایی است و از دوربین های 8 مگاپیکسلی بهره می برند. حقیقتا انتخاب بین این دو گوشی کمی سخت است.

 

Sony Xperia T2 Ultra یا HP Slate 6 VoiceTab II

گوشی Sony Xperia T2 Ultra هم با گوشی جدید HP شباهت های زیادی دارد و از این رو از سر سخت ترین رقبای این گوشی به حساب می آید. تفاوت گوشی اچ پی با سونی این است که گوشی HP از دو سیم کارت پشتیبانی می کند اما گوشی سونی از 4G پشتیبانی می کند.

Sony Xperia T2 Ultra
Sony Xperia T2 Ultra

اما می توان با اطمینان کامل گفت که از نظر ویژگی نمایشگر در یک سطح هستند چرا که هر دو از نمایشگر 6 اینچی بهره می برند. رزولوشن نمایشگر هر دو به میزان 720 ×  1280 پیکسل و خوب  و قابل قبول می باشد. دوربین گوشی سونی یک دوربین 13 مگاپیکسلی است در صورتی که دوربین HP، دوربینی 8 مگاپیکسلی است، از نظر پردازنده هم هر دو از پردازنده 4 هسته ای با قدرت عالی استفاده می کنند!

 

Alcatel OneTouch Hero 2 یا HP Slate 6 VoiceTab II

گوشی HP Slate 6 VoiceTab II در مقابل گوشی Alcatel یک گوشی با پردازنده ای 4 هسته ای است، و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. اما ویژگی های مثبت

Alcatel در مقایسه با HP بیشتر است، و از جمله آن ها می توان به تراکم پیکسلی عالی بالاتر از 300 پیکسل در اینچ ( 360 ) ، پردازنده 8 هسته ای، حافظه 2 گیگابایتی برای RAM  و پشتیبانی از 4G شاره کرد. از جمله ویژگی های مشترک این دو گوشی نمایشگر 6 اینچی، رزولوشن بالای نمایشگر و دوربین های با کیفیت 8 مگاپیکسلی برای HP Slate 6 VoiceTab II و 13.1 مگاپیکسلی برای Alcatel می باشد.

Alcatel OneTouch Hero 2
Alcatel OneTouch Hero 2

گوشی HP Slate 6 VoiceTab II به دلیل ویژگی هایی که دارد دارای رقبای متعددی است که مهمترین آن ها در بالا ذکر شد. توجه کنید که تعداد کاربران گوشی های هوشمند، بسیار زیادند و به همین میزان دارای نیازهای خاصی نیز می باشند که می تواند به هر کدام چندین گوشی را پیشنهاد داد که نهایتا، بر اساس نیازهای اصلی و سلیقه ظاهری، گوشی را انتخاب می کنند.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. تغییرات جدید گویا آی تی ..

    ولی هنوز به دل نمیشینه مثل اون پوسته ی نارنجی رنگ که مدت ها بود ..

  2. مقایسه asus zenfon 5 با HP Slate 6 VoiceTab II اصلا جالب نبود. اولاً که zenfon 5 از دو سیمکارت پشتیبانی میکنه ، دوماً درسته که پردازنده ی zenfon 5 دو هسته ایه اما توسط شرکت intel ساخته شده و با سرعت 2ghz و درواقع دارای دو هسته 2*2 است . سوم اینکه zenfon 6 از نظر اندازه صفحه نمایش با این مدل گوشی hp برابره و کانفیگش هم با zenfon 5 هیچ فرقی نداره . پس بهتر بود که با zenfon 6 مقایسه می شد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *