10 چیز که از نسل بعدی آیفون میخواهیم

10 چیز که از نسل بعدی آیفون میخواهیم
  • 1393/9/16
  • مبين
  • 7

iPhone 6 review (1)-578-80

پس از عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس همه طرفداران اپل از وجود اسمارت فونی با صفحه نمایش 5.5 اینچی توسط اپل ساخته شده بود خوشحال شدند. اما این کافی نیست چند نکته وجود دارد که ما می خواهیم در نسخه بعدی آیفون یعنی آیفون 6 اس یا آیفون 7 آن را ببینیم.

همانطور که دیروز اشاره کردیم شرکت اپل می خواهد که نسخه 4 اینچی آیفون 6 را در سال آینده روانه بازار کند حال ممکن است این اسمارت فون آیفون 6 اس  یا آیفون 6 مینی نام داشته باشد. حال می خواهیم به بررسی 10 نکته که نسخه بعدی آیفون را بهتر می کند اشاره کنیم.

1.صفحه نمایش کوچک تر

6Plus-HandsOn-16-580-100

هم می دانند که اپل باید تولید اسمارت فون ها با صفحه نمیاش بزرگ را افزایش دهد و آیفون 6 پلاس شروع آن بود. اما  آیفون 5 اس مناسب ترین اندازه بود و کاربران نیز این اندازه را می پسندند. پس انتظار می رود که آیفون 6 اس یا آیفون 7 دارای اندازه صفحه نمایشی هم چون 5 اس باشد.

2. شارژر بی سیم

 wires-580-100

فناوری شارژر بی سیم یکی از فناوری های ناامید کننده است اما با قدرتی که شرکت اپل دارد باید بتواند به زودی این فناوری را به ارمغان بیاورد. اگر سال آینده با عرضه اسمارت فون جدید این فناوری را ممکن سازد بسیار خوب می شود.

 3. کابل شارژ

iphone5lightning-580-100

اکثر دارندگان اسمارت فون های اپل از کابل شارژر آن ناراضی هستند چه از لحاظ قدرت و چه از لحاظ ظاهری حال اگر اپل نمی تواند شارژر بی سیم را ارائه دهد پس قطعا می تواند که کابل شارژر را ارتقاء دهد.

 4. حذف کردن مدل 16 گیگابایتی

Apple-iPhone-5-16GB-3-xl

 

همانطور که اطلاع دارید iOS 8  برای نصب شدن به مقدار حافظه فراوانی نیاز دارد و برای بروزرسانی آن به 5.7 گیگابایت حافظه نیاز است و همچنین در زمان بروزرسانی اپلیکیشن های مختلف حافظه مورد نیاز برای نصب آن ها چند برابر می شود و مدل 16 گیگابایتی همیشه مشکل حافظه را مخصوصا با وجود iOS 8 به همراه دارد. پس بهتر است که مدل های آینده آیفون با حافظه 32 گیگابایتی شروع شوند.

5. استفاده زا همان دوربینی که در آیفون 6 پلاس وحود دارد

6Plus-HandsOn-11-580-100

 

دوربین آیفون 6 پلاس تصاویر را بهتر از آیفون 6 ذخیره می کند و هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ ابعاد بسیار مناسب طراحی شده است.

6. رم بیش تر

06_archimedes_35438535

اسمارت فون های شرکت اپل به اندازه کافی تند و تیز هستند اما برای باز کردن صفحات وب به رم بیش تری نیاز دارد. همچنین اپلیکیشن های 64 بیتی هم بیش تر از 32 بیتی ها به حافظه رم نیاز دارند اما ثابت شده است که رم فعلی آیفون برای iOS9 و حتی 10 مناسب است. ارتقاء آن تاثیر بسیاری بر قدرت آن دارد.

7.جایگزین برای ماده SuperSlipOMinium در ساخت آیفون

6Plus-HandsOn-27-580-100

 

آیفون 6 و آیفون 6 پلاس از فلز لغزنده ای به نام SuperSlipOMinium ساخته شده اند که در دست گرفتن آن را کمی سخت کرده است چرا که بسیار لغزنده و هر لحظه امکان رها شدن آن از دست وجود دارد. پس این عیب را هم برطرف کند بسیار خوب است.

8.وصوح بالاتر صفحه نمایش

iphone6cam-580-100

 

صفحه نمیاش های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به تریت دارای وضوح 326ppi و 401ppi  هستند و این خیلی خوب است که وضوح نسل بعدی را از رقیب خود یعنی گلکسی اس 5 که 498ppi است را افزایش دهد.

9.بهتر شدن عمر باتری

iphone-battery-icon

 

برای تمامی اسمارت فون ها نیز مشکل عمر باتری وجود دارد اما عمر باتری آیفون 6 پلاس تقریبا مناسب بود. نسل بعدی آیفون قطعا قدرت بیش تری را خواهد داشت و قطعا وضوح صفحه نمایش آن بیش تر خواهد بود اپل باید به فکر افزایش عمر باتری در اسمارت فون آینده خود باشد.

10.صفحه نمایش انعطاف پذیر

iPhone 6 Plus bend-580-100 (1)

 

اگر اخبار آیفون 6 پلاس را از زمان عرضه دنبال کرده باشید قطعا از مشکل خم شدن ان آگاه هستید. حال اگر صفحه نمایش این اسمارت فون انعطاف پذیر باشد چه قدر خوب خواهد شد حال ممکن است که شرکت اپل موفق شود سال آینده از تکنولوژی ای در تولید صفحه نمایش آن استفاده کند که قابلیت خم شدن را داشته باشد.

شرکت اپل باید کاربران خود را هر طور که باشد راضی نگه دارد این ده نکته می تواند در ساخت یک آیفون بهتر بسیار مفید باشد پس بهتر است برای دیدن یک آیفون بهتر آماده باشیم.

techradar

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
    1. خواهش می کنم دوست عزیز خوشحالم که مقاله ما رو پسند کردید

  1. محصولات اپل همیشه از دیگر مارکها گرون تر بوده ویک سری مشکل مثل نصب نبودن بلوتوث دارد که داره هزینه نصب جدا هست در ضمن خم شدن ای فون از معایب این محصول می باشد نه مزایا

    1. سلام محمد جان مرسی بابت دیدگاه زیباهت. بله متاسفانه آیفون این مشکلات رو داره. توی این مقاله ابتدا به مشکل خم شدن آیفون اشاره شده و سپس گفته شده که اگه صفحه نمایش این دستگاه واقعا انعطاف پذیر باشه و قابلیت خمیدگی رو داشته باشه خیلی خوب میشه

  2. با تشکر از شما، مورد اول اصلا درست نیست که اپل مدل بعدی را با صفحه نمایش کوچکتر از 4.7 طراحی کند.(ولی احتمال خیلی ضعیف وجود دارد که در کنار مدل های بزرگ یک 4 اینچی معرفی کند که بسیار بعید است . اپل به تولید آیفون 5s به عنوان یک گوشی جمع و جور ادامه میدهد و تلفن کوچک دیگری فعلا یا اصلا معرفی نمیکند) در ضمن فروش زیاد آیفون6 تنها به خاطر بزرگ شدن صفحه نمایش بود چنانچه در سه روز اول دیدیم که 10 میلیون آیفون پیش فروش شد. آیفون جدید هیچ تغییر عمده ای نسبت به 5s نداشت که ما را ترغیب به خرید آن کند مگر بزرگتر شدن صفحه نمایش، یعنی این چیزی بود که کاربران میخواستند و اپل آن را فهمید.

    مورد سوم هم به نظر اشتباه می آید کابل لایتینگ اپل طراحی منحسر به فردی دارد با یک نگاه به کابل گوشی های اندرویدی مثل سامسونگ به زیبایی و کیفیت ساخت لایتینگ پی خواهید برد. و البته لایتینگ همواره به قدرتش در انتقال داده ها مشهور بوده و واقعا سرعت انتقال دیتای بالایی دارد.و کاملا از گفته های شما متعجبم.
    با بقیه موارد نسبتا موافقم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *