همه چیز درباره شایعات و جزییات Samsung Galaxy S6

همه چیز درباره شایعات و جزییات Samsung Galaxy S6
  • 1393/9/17
  • س مطلبی
  • 2

Samsung Galaxy S6 تاریخ انتشار اخبار و شایعات

galaxy-s6

شرکت سامسونگ کاربری آسان را هدف خودش در طراحی نسل S در گوشی های همراه کرده است. بعد از آمدن Samsung Galaxy Note 4 راه برای آمدن Samsung Galaxy S6 بسیار هموار است . البته احتمال اینکه Sony Xperia Z4 در ژانویه به بازار عرضه شود و بعد آن Galaxy S6 به عنوان بزرگترین گوشی تلفن همراه با چند ماه تاخیر وارد بازار شود نیز وجود دارد.

چگونه گوشی انعطاف پذیر گالکسی s6 کنار گالکسی s6 معمولی ظاهر می شود؟

آیا این گوشی پردازنده ی home-grown را خواهد داشت؟

در حال حاضر شاهد زمزمه ها و شایعاتی راجع مدل جدیدی که شرکت سامسونگ ارائه خواهد داد هستیم.

و هم زمان با طراحی Samsung Galaxy Alph در تلاش برای رفع برخی نواقص Galaxy S5 – plus و Galaxy A5 و اضافه کردن گزینه های جدید در تنظیمات آنها است.

دقیقا قرار است چه اتفاقی بیافتد:

گلکسی s6 چه چیزی هست؟ نسل بعدی گوشی های همراه هوشمند شرکت سامسونگ

چه موقع به بازار می آید؟ در اوایل سال 2015، احتمالا در ماه مارس یا آوریل

چه قیمتی دارد؟ در اوایل زیاد احتمالا به گرانی گوشی گلکسی S5

طراحی Samsung Galaxy S6

شرکت سامسونگ نیاز به مرتب کردن و طبقه بندی طرح هایش در این مدل گوشی دارد و خوشبختانه در S6 سعی و تلاش خودش را به این مهم معطوف کرده است.

این نشانه مثبتی است که مدل Galaxy Alpha فقط 6.7 میلیمتر از مدل Galaxy S5 نازکتر است پس احتمال می رود Galaxy S6 نیز این روند نازک تر و سبک تر شدن را ادامه دهد.

افرادی که در بخش منابع و زنجیره ی تامین با شرکت سامسونگ همکاری می کنند مدعی هستند که فلزهای پوشاننده و قالب هایی که در Galaxy Alpha و Note4 تست آب را قبل از تمامی فلز های به کار رفته و شاخص های موجود در S6 گذرانده اند. که البته این ادعا زیاد منطقی به نظر نمی رسد.

پس چه چیزی وجود دارد که سامسونگ احساس کرده کافی نیست و برای کامل کردن آن مدل جدیدتری ارائه کرده؟

پروژه ی zero در راه است! پروژه zero چیزی است که نه تنها ما آن را دوست داریم بلکه نشانه تحولی نوین در مدل S6 است که حتی دوستداران آیفون و گوشی های HTC نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

البته تحولی بزرگ در مدل جدید بعد از فروش بسیار پایین تر از انتظار S5  در بازار های جهانی انتظار می رفت. کاربران پذیرای یک نام فانتزی جدید مثلا SamMobile نیستند پس شرکت تصمیم گرفته برای این محصول نام ساده ای انتخاب کند. این محصول Samsung Galaxy S6 نامیده شده است.

نمایش در Samsung Galaxy S6

Galaxy-S6-flexible-display

در مدل جدید S6 نشانه از تکمیل فناوری جدید AMOLED در صفحه اش نیست بنابراین ما انتظار یک تغییر خلاقانه در صفحه نمایش S6 را داریم.

“آمولد (به انگلیسی: AMOLED) یک فناوری نمایشگر برای دستگاه‌های همراه و تلویزیون‌هاست. تفاوت آمولد با او ال‌ای‌دی در نورپردازی و ماتریس فعال است که به نوعی فناوری‌های نهفته در آدرس‌دهی به پیکسل‌ها منجر می‌شود.”

رزولوشن در این مدل قطعا افزایش خواهد داشت گرچه سامسونگ رزولوشن 2560 x 1440 را فعلا در Galaxy Note4 به نمایش گذاشته است. البته سامسونگ قبلا ابراز امیدواری کرده بود که تا سال 2015 گوشی های هوشمندی با رزولوشن  K4 3840 x 2160 روانه ی بازار خواهد کرد. احتمال این وجود دارد که S6 از رزولوشن K2 شروع کند و با تکمیل مدل های دیگر تا پایان 2015 به رزولوشن K4 برسند امکان این هم هست که در همان اوایل 2015 با ارائه رزولوشن K4 در مدل S6 قافلگیر شویم.

در هر صورت با توجه به ادعاهای SamMobile و برخی از شایعات احتمال زیادی برای تولید صفحه نمایش QHD در این مدل وجود دارد.احتمالا، سامسونگ گلکسی S6 ممکن است یک صفحه نمایش کمی بزرگتر از گالکسی S5 داشته باشد.

این شرکت در بین مدل هایی که ارائه داده است به آرامی اندازه ی صفحه نمایش خود را افزایش داده است و احتمالا ما در مدل S6 زیاد بابت اندازه صفحه نمایش غافلگیر نخواهیم شد تخمینی که ما می زنیم تغییر 0.1 یا 0.2 اینچی در اندازه صفحه نمایش و رسیدن اندازه آن به 5.2 یا 5.3 اینچ است.

GalaxyNoteEdge_7-580-100

از طرف دیگر Galaxy Note 4 زیاد بزرگتر از Galaxy Note 3 نیست و سامسونگ برای اینکه حق تمایز این دو برند را حفظ کند احتمالا اندازه ی 5.1 اینچ را برای S6 مناسب انتخاب خواهد کرد.

Galaxy-S-IV-Will-Not-Use-Shatterproof-Screen

به احتمال بسیار زیاد Galaxy S6 دارای صفحه نمایش منعطف است. شرکت سامسونگ مدتهاست به دنبال این فناوری بوده است و آن را راه اندازی کرده است. ایده ی انعطاف پذیری را بسیاری از شبکه های تلوزیونی کره ی جنوبی پیش بینی کرده اند و بسیاری از آنها رزولوشن 2560 x 1440 و پردازنده ی Snapdragon 810 را برای این گوشی حدس می زنند.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. به نظر من که اصلا اس 6 اینجوری نیست.
    یادتون میاد درباره اس 5 چه چیزایی میگفتن؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *