باریک ترین گوشی هوشمند جهان با ضخامت 4.75 میلیمتر

باریک ترین گوشی هوشمند جهان با ضخامت 4.75 میلیمتر
  • 1393/9/19
  • نادر عظیمی
  • 1

به نظر شما باریک ترین گوشی هوشمند جهان متعلق به کدام کمپانی معروف است؟

اپل، ال جی، سامسونگ، سونی، موتورولا، اچ تی سی؟ یا برند دیگری؟ جالب است بدانید یک شرکت سازنده گوشی هوشمند در چین توانسته است باریک ترین گوشی هوشمند در دنیا را تولید کند.این شرکت چینی محصول جدیدی را معرفی کرد که باعث شگفتی بسیاری از علاقه مندان در سراسر جهان شد.شرکت vivo بعد از این که باریک ترین گوشی های جهان به نام های تجاری    Elife S5.1  با 5.1 میلی متر ضخامت و  R5 OPPO با 4.85 میلی متر ضخامت روانه بازار شد اکنون شرکت vivo گوشی فوق العاده باریک X5Max  با ضخامت فقط 4.75 میلی متر را به عنوان پرچم دار محصولاتش معرفی کرد و رکورد باریک ترین گوشی هوشمند جهان را شکست.

شرکت ویوو موفق به طراحی و ساخت گوشی هوشمندی شد که از لحاظ کیفیت و زبیایی نسبت به سایر رقبا ،قابلیت رقابت را دارد . کمپانی vivo در این گوشی از آخرین فن آوری های موجود بهره  گرفت تا بتواند انتظارات علاقه مندان خود را برآورده کند.به طوری که این گوشی را می توان  باریکترین و سبک ترین  گوشی هوشمند با قابلیت های فراوان دانست. صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولویشن 1080 فول اچی دی سوپر AMOLED ، دوربین 13 مگاپیکسلی پشت با لنز 1.7 میلی متر و با فیلم برداری 2.4 فریم در ثانیه و دوربین  جلویی 5 مکاپیکسل جلو با فریم 2.0 در ثانیه می باشد.البته ضخامت این گوشی در بخش دوربین پشتی 2 میلیمتر از ضخامت کلی گوشی بیشتر است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به فیش هدفون آن اشاره کرد که بر خلاف مدل Oppo R5 به جای استفاده از usb برای اتصال هدفون از کابل سوزنی 3.5 میلیمتری استفاده کرده است.

vivo-x5max-headphone-jack

ویژگی جالب دیگر این گوشی که در واقع وجه تشابه اکثر گوشی های هوشمند چینی است دو سیم کارته بودن آن است. این گوشی از سیم کارت های میکرو و نانو به طور همزمان پشتیبانی می کند. حتی امکان جایگزینی نانو سیم با یک کارت حافظه میکرو وجود دارد یعنی فرد می تواند به جای قرار دادن سیم کارت نانو در محفظه مورد نظر یک SD کارت میکرو قرار دهد. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت هم از امتیازات گوشی محصوب می شود.

vivo-x5max-sim-microsd

شاید بتوان یکی از نقاط مثبت گوشی های vivo را وجود اسپیکر های خوب و قدرتمند دانست. یکی از دلایل قدرتمند بودن این اسپیکر ها استفاده ویوو از تراشه ها و تکنولوژی های شرکت یاماها در ساخت اسپیکر گوشی است که جذابیت فوق العاده ای هم برای جوانان به همراه دارد.

vivo-x5max-back

در بخش ظاهری این اسمارت فون نهایت دقت و زیبایی به طور خارق العاده ای نمایان می باشد به طوری که ترکیب قاب بدنه آلومینیومی با پلاستیک  زیبایی خاصی به این محصول جدیدشرکت داده است.

باریک ترین گوشی هوشمند جهان که از شاهکارهای ویوو و با مدل  X5Max  ارائه شده است اکنون در چین عرضه می شود و به زودی قرار است این محصول وارد امریکا و سپس اروپا هم بشود. قیمت پیش بینی شده این محصول در امریکا حدود 495 دلار است.

afshow2 afshow3 afshow6 Cg-4V1RsB2-INFniAAMOxcc5WvgAARgtwH8vqUAAw7d753 h-y23-mobile

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *