کودکان، گوگل را بدهکار والدین خود کردند!

کودکان، گوگل را بدهکار والدین خود کردند!
  • 1393/9/19
  • E. hikayesi
  • 1

گوگل مبلغ 19 میلیون دلار از خرید کودکان را به والدین آنها باز می گرداند.

سه ماه از جدال گوگل با کمیسیون تجارت فدرال (FTC) بر سر قوانین و سیاست های خرید گوگل می گذرد.موضوع مناقشه ای که گوگل را درگیر کرده است استفاده کودکان در خرید محصولات گوگل و پرداخت مبالغ با استفاده از کارت اعتباری والدین است. در پی تبلغیات گسترده گوگل برای فروش محصولات و سرویس های کودکانه، بسیاری از کودکان به راحتی و با استفاده از کارت اعتباری والدین خود موفق به پرداخت مبالغ به شرکت گوگل شده بودند. پدر و مادر های از همه جا بی خبر وقتی با این موضوع مواجه شدند از شرکت گوگل شکایت کرده و خواستار عودت مبالغ پرداختی شدند.

اکنون کمیسیون تجارت فدرال بعد از سه ماه رای به محکومیت گوگل داده است. در حکمی که علیه گوگل صادر شده است، این شرکت باید در مجموع مبلغ 19 میلیون دلار را به والدین عودت دهد.

Orig.src_.Susanne.Posel_.Daily_.News-google.kids_.schools.gmail_.youtube_occupycorporatism

بنا به گزارشات صادره از منابع آگاه، در حال حاضر گوگل استرداد مبالغ را آغاز کرده است. همچنین با ارسال یک ایمیل به کاربران خود، ضمن هشدار خرید کودکان آنها از پلی استورها، آنها را برای دریافت وجوهی که از سوی کودکانشان به اشتباه پرداخت شده است فرا خوانده است.

افرادی که گمان می کنند از طریق خرید کودکانشان از پلی استور های گوگل متضرر شده اند تا دوم دسامبر 2015 (11 آذر 94) فرصت دارند تا درخواست خود را به گوگل ارسال کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *