اشتراک گذاری عکس های موبایل با Xim

اشتراک گذاری عکس های موبایل با Xim
  • 1393/9/27
  • E. hikayesi
  • 0

برنامه Xim مایکروسافت قابلیت اشتراک گذاری تصاویر شما در گوشی هوشمند را از طریق نمایشگرهای بزرگتر امکان پذیر می کند.

مایکروسافت به تازگی امکانی به برنامه اشتراک گذاری تصاویر گوشی به نام Xim افزوده است که امکان نمایش عکس را بر روی نمایشگرهای بزرگی به غیر از گوشی موبایل و تبلت امکان پذیر کرده است.

با استفاده از این برنامه فقط کافی است گوشی شما به شبکه ای متصل شود که سایر نمایشگرها و وسایل مانند تلویزیون، ویدئو پروژکتور، نمایشگرهای اپل، نمایشگرهای آمازون، Xbox و هر وسیله دیگری متصل باشد. به این ترتیب برنامه Xim به طور هوشمند وسایل دیگر را شناسایی می کند و با کنترل شما در هر وسیله ای که بخواهید عکس های درون گوشی موبایلتان را می توانید مشاهده کنید. حتی می توانید با اتصال یک گوشی دیگر به گوشی خودتان از طریق جفت کردن (بلوتوث یا وای فای)، کنترل عکس ها را از طریق گوشی دوم انجام دهید.

ایده اولیه در تولید اپ Xim اشتراک گذاری عکس بین دوستان در هر کجا و هر زمان است. چه وسایل و دستگاه ها از نظر فیزیکی نزدیک هم باشند و چه این دستگاه ها و دوستان در کنار هم نباشند که در این صورت با ایجاد یک اسلاید شوی ابری موقت از طریق شبکه می توانند اقدام به اشتراک گذاری کنند.

در بروز رسانی جدید این اپ از سوی مایکروسافت تنظیمات بیشتری در اختیار کاربر قرار داده شده است. برنامه جدید Xim علاوه بر به روزرسانی نسخه ویندوزفون برای اندروید هم آپدیت شده است و اکنون از طریق سایت مایکروسافت قابل دانلود است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *