اخبار سری: کمی زودتر از دیگران از Galaxy S6، Xperia Z4، Lumia 6xx و Android 5.1 خبر دار شوید

اخبار سری: کمی زودتر از دیگران از Galaxy S6، Xperia Z4، Lumia 6xx و Android 5.1  خبر دار شوید
  • 1393/10/2
  • زهرا معبودی
  • 1

همیشه چندی قبل از اینکه یک محصول جدید از یک شرکت برجسته، به بازار تکنولوژی راه پیدا کند، هستند افرادی که دست به تولید شایعاتی می زنند که دیری نمی گذرد که این شایعات به حقیقت می پیوندند. حتی برخی دیگر از افراد، فراتر می روند و اقدام به اعمالی می کنند که برای بسیاری از تولید کنندگان و شرکت های برجسته خوشایند نیست، البته برخی هم از این رویداد خوشحالند و آن هم انتشار بدون مجوز، جزییات مستند در مورد محصولات در دست تولید است. مثلا در همین چند روز اخیر در مورد چند محصول خبرهایی دریافت کردیم. به عنوام مثال شندیدم که آیفون 7 در حال طراحی است و قرار است برای سپتامبر آینده، آماده فروش شود. قطعا همه می دانند گوشی جدید اپل ممکن است با نام آیفون 7 ساخته شود، به هر حال می توان این موضوع را شایعه ای نزدیک به حقیقت دانست. در ادامه این مطلب، به مرور چندین شایعه نزدیک به حقیقت و اخبار به بیرون درز کرده ی آن ها می پردازیم. با گویا آی تی این بار هم با افتخار همراه باشید.

شایعات و اخبار مربوط به  Samsung Galaxy S6

گوشی  Samsung Galaxy S6 که بعد از گلکسی اس 5 طراحی و ساخته می شود، قطعا یکی از بهترین گوشی های هوشمند بازار خواهد شد که ویژگی های منحصر به فردی نیز خواهد داشت. در شایعات و اخباری که کم و بیش از  Samsung Galaxy S6 به گوش می رسد به نکات و ویژگی هایی برخورد می کنیم که واقعا جالبند.

Samsung-Galaxy-S6-rumorsیکی از این اخبار این است که سامسونگ قصد دارد نمایشگر این گوشی را از نوع نمایش گر شیب دار طراحی کند که حتما اهدافی برای این موضوع دارد. از سویی، بدنه این دستگاه آلومینیمی است که آغاز گر نسل جدیدی از گوشی ها در سامسونگ خواهد بود. از همه مهم تر اینکه برنامه سامسونگ برای ارائه این گوشی به بازارهای روز، در ماه مارس، تنظیم شده است.

T-Mobile به زودی از Data Stash پرده برداری می کند

هفته قبل بود که T-Mobile اقدام به معرفی Un-Carrier 8.0 کرد که به ارمغان آورنده ی Data Stash خواهد بود. در واقع Data Stash بستری برای ذخیره سازی مطالب و داده هایی است که در حال حاضر و در زمان واقعی نیازی به آن نداریم ولی در آینده مثلا چند ماه بعد، به آن ها نیاز پیدا می کنیم.

T-Mobiles-Un-Carrier-8.0-introduces-Data-Stash

Data Stash برای کاربران مختلف متناسب با نیاز ها دارای ویژگی ها و جزییات خاصی می باشد که تفاوت میزان حافظه از جمله آن ها می باشد. به زودی اخباری در مورد نحوه استفاده، ثبت نام و … در مورد Data Stash ارائه می شود.

عکس های لو رفته ی Xperia Z4

به گفته شایعات و یا بهتر بگوییم افرادی که کمی بیش از سایرین می دانند، گوشی های جدید سونی موسوم به Xperia Z4 در دست تولید و ساخت می باشند. تصاویری که در ادامه به شما نشان داده می شود، همه دلالت بر این دارند که سونی در حال ساخت Xperia Z4 است. این گوشی جدید دارای ویژگی هایی است که کم و بیش در سایر گوشی ها دیده ایم. به عنوان مثالی از ویژگی های Xperia Z4 می توان به نمایشگر 5.4 اینچی آن اشاره کرد که تقریبا شبیه به نمایشگر 5.2 اینچی اکسپریا زد 3 می باشد.

Sony-Xperia-Z4---or-just-early-designs-of-it.jpg4

Sony-Xperia-Z4---or-just-early-designs-of-it.jpg3

Sony-Xperia-Z4---or-just-early-designs-of-it.jpg2

Sony-Xperia-Z4---or-just-early-designs-of-it.jpg

 

تولید گوشی های ویندوز فونی جدید مایکروسافت

در کنار سایر شرکت ها، ظاهرا مایکروسافت هم تصمیم دارد نسل جدیدی از گوشی های فوق العاده ویندوز فونی خود را برای کاربران طراحی کند. به عنوان مثال به احتمال زیاد این بار مایکروسافت روی سری Lumia 6xx  برای مدل های متوسط  کار می کند.

Rumor-no-Windows-Phone-flagship-until-second-half-of-2015

از طرفی گفته می شود که مایکروسافت قصد دارد گوشی هایی هم از سری Lumia 4xx و Lumia 3xx برای مدل های پایینتر طراحی کند. به هر حال باید منتظر رفتار مایکروسافت نسبت به شایعات و حتی در عمل بود.

از Sony Xperia E4  تا Sony Xperia z1

Sony Xperia E4 گوشی هوشمند موفقی بود اگر حقیقتا یک دستگاه کاملا منحصر به فرد بود. در عکس هایی که مشاهده می کنید، گوشی Sony Xperia E4  که هرگز معرفی نشده است نشان داده می شود اما با این اوصاف به ظاهر قرار است این گوشی با این نام در حال حاضر معلق بماند و هرگز تولید نشود، اما جایگزین آن گوشی z1 خواهد بود. البته سونی قصد دارد که z1 را بهینه سازی کند و دوباره برای فروشی جدی تر روانه بازار کند.

Unannounced-Sony-Xperia-E4-poses-next-to-the-Xperia-Z1-Compact Sony-Xperia-1 Sony-Xperia-E4 1 Sony-Xperia-E4 Unannounced-Sony-Xperia-E4-poses-next-to-the-Xperia-Z1-Compact

 

ارائه نسخه به روز رسانی شده اندروید موسوم به Android 5.1 در فوریه

با توجه به این که زمان زیادی از به روی کار آمدن Android 5 نمی گذرد، گوگل بر آن شده است که باز خور های مربوط به این سیستم عامل را هر چه سریع تر بررسی کند و اقدام به حل مشکلات موجود کند. این سیستم عامل واقعا نیاز به بهینه سازی و بررسی مجدد دارد چرا که بسیاری از ویژگی های مثبت نسخه های قبلی را کنار گذاشته که کاربران را شاکی کرده است.

Android-5.1-could-be-introduced-in-February

به هر حال نسخه به روز رسانی شده قرار است در ماه فوریه سال 2015 در دسترس کاربران قرار گیرد. این تصمیم زمانی برای گوگل حادث شده است که، هنوز بسیاری از گوشی ها از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کنند و حتی بسیاری از کاربران، نرم افزار گوشی خود را به آن، ارتقا نداده اند.

در ادامه شایعاتی که به گوش رسیده می توان به یک خبر در مورد گوشی های هواووی اشاره کرد که البته نمی توان آن را شایعه دانست. گوشی هوشمند و فوق العاده ی هواووی موسوم به Huawei Honor 6 Plus که از سمت نهاد ذی ربط معرفی شده است به زودی و در اوایل سال 2015 در معرض فروش قرار خواهد گرفت. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد این گوشی می توانید سری به مطلبی با عنوان ” گوشی Huawei Honor 6 Plus اولین گوشی سال 2015 ( معرفی ) ” بزنید. در ادامه هم خبری از بلک بری داشتیم که قرار است مدل BlackBerry Classic با کیبرد فیزیکی، به طور رسمی ارائه شود. در واقع بلک بری قصد دارد با برگشتن به عقب، یعنی به روزهایی که گوشی های هوشمند هنوز تولید نشده بودند و مخاطبین زیادی داشت، کاربرانش را به سمت خودش برگرداند. البته هنوز خبری مبنی بر هوشمند بودن این گوشی، به دست ما نرسیده است اما به نظر می رسد که نقطه عطف مثبتی برای بلک بری باشد که باز هم باید منتظر نتیجه بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *