Evernote مراقب فراموش کارهاست

Evernote مراقب فراموش کارهاست
  • 1393/10/4
  • س مطلبی
  • 2

در آستانه آغاز سال نوی میلادی تلاش برای فراهم کردن مقدمات این عید بین مردم مشهود است. در این راستا به معرفی نرم افزاری می پردازیم که کاربران را در داشتن کریسمس بهتر کمک می کند.

evernote-578-80

Evernote نرم افزاری است که علاوه بر اینکه در ویندوز قابل نصب است در تبلت و موبایل ها نیز قابلیت نصب را دارد. این نرم افزار به راحتی برای کاربرانش قابل دسترس است و شما به راحتی می توانید در هرجا به اطلاعاتی که می خواهید دسترسی داشته باشید.

با استفاده از Evernote شما می توانید اطلاعاتی را که دوست دارید بین دوستان و اقوامتان با اشتراک بگذارید. در اصل این نرم افزار هیچ حد و مرز و پایانی ندارد و شما می توانید اطلاعات زیادی را اشتراک گذاشته یا از آن استفاده کنید.

این نرم افزار تمامی کارهایی را که باید پیگیری کنید را مرتب می کند مثل خشک شویی رفتن سلمانی و… این نرم افزار تمامی چیزهایی را که نیاز به اون دارید رو ذخیره میکند از لیست خرید متن های زیبا یا هرچیزی که فکرشو بکنید.

جالب تر اینکه Evernote امکان ضبط دستورالعمل مثلا یک نوع غذا را از اینترنت برای شما فراهم می کند و مواد غذایی لازم برای پخت آن را ذخیره و برای خرید به شما یاد آوری میکند یا اگر از چندین دستور غذایی استفاده کنید برای شما یک لیست خرید ایجاد می کند.

Evernote به شما کمک میکنه لیست کسایی را که باید برایشان کارت تبریک یا نامه تشکر بنویسید یا به دیدنشان بروید را فراموش نکنید.

در Evernote ابزاری برای ذخیره کلیپ ها و متن ها و تصاویر وجود دارد و به کاربران کمک میکند که از اجناسی که در اطرافشان فروخته می شوند و یا تخفیف ها و یا پیشنهادها یا قیمت ها به هم اطلاع دهند.

در اصل Evernote یک ابزارعالی برای برنامه ریزی است تا جزئیات خرید ها و غذاها هدیه ها و … این مراسم را فراموش نکنیم.

در پایان لازم به ذکر می دانم که این برنامه کاملا رایگان است البته برای دسترسی به امکانات اضافی می توان اکانت این نرم افزار را نیز خریداری کرد

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. با سلام
    این نرم افزار از تایپ زبان فارسی متاسفانه پشتیبانی نمیکند
    یک نرم افزار در نوع خودش واقعا کامل است
    با یک مقدار تفکر جایگزین خیلی از نرم افزارهای میشه که در روز استفاده میکنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *