بررسی اپ : MemoLocation

بررسی اپ : MemoLocation
  • 1393/10/6
  • مریم موید
  • 0

نقشه شهر را با MemoLocation علامت بزنید تا هرکجا که باید چیزی را به خاطر آورید شما را مطلع کند.
چقدر فراموش‌کارم! امروز ده بار از جلو بانک رد شدم اما یادم نبود قبض‌ها را پرداخت کنم! در مسیر برگشت یک رستوران خوب می‌شناسم یادمان باشد ناهار را آنجا توقف کنیم. وای! بنزین ندارم، یادمان رفت! پمپ‌بنزین را رد کردیم! خشک‌شویی نزدیک محل کار توست، به شرکت رسیدی لباس‌ها را بگیر….
تنها کاری که باید انجام دهید این است، که موقعیت هر چیز را بر روی نقشه علامت بزنید و توضیحی کوتاه برایش بنویسید. حال زمانی که نزدیک آن محل شدید، برنامه به شما یادآوری می‌کند که اینجا چه‌کاری را باید انجام می‌دادید، چه کسی را باید ملاقات و یا چه چیزی را باید تهیه می‌کردید. در نسخه پولی برنامه می‌توانید از طریق برنامه هدایت‌کننده و مسیریاب خود، نحوه رسیدن به آن نقطه را هم مشاهده کنید.
این برنامه به کار افراد فراموش‌کاری می‌آید که میانه خوبی با تقویم ندارند؛ به‌علاوه افرادی هم هستند که مدام درحرکت‌اند، به خاطر سپاری اینکه کجا باید چه‌کاری را می‌کردم واقعاً برای برخی افراد گیج‌کننده است.
اگر برای شما هم پیش‌آمده که مسیری را دو یا چند بار طی کنید چون مدام چیزی را فراموش کرده و از قلم انداخته‌اید؛ نگاهی به ادامه مطلب بیندازید، شاید این برنامه به کارتان بیاید.
این برنامه رایگان است، برای شروع به کار کافی است آن را دانلود کنید. نیاز به گذراندن مراحل پیچیده‌ای نیست. برنامه بلافاصله آغاز به کار می‌کند.

بررسی اپ : MemoLocation

کار با آن بسیار ساده است. به‌طور پیش‌فرض با استفاده از GPS موقعیت شما بر نقشه مشخص می‌شود. برای افزودن یک یادآوری، کافی است انگشت خود را بر روی یک موقعیت مکانی نگه‌دارید تا قسمت مربوط به یادداشت باز شود. در این قسمت چیزی را که باید در آن منطقه به یاد آورید وارد کنید. می‌توانید شعاع اطلاع‌رسانی را تغییر دهید. یک‌زمان نیاز است دم خانه به فاصله چندم‌تری که رسیدید یادتان باشد شارژ منزل را به مدیر ساختمان بدهید و زمانی هم درون ماشین درحرکتید و فاصله چندم‌تری برای اعلان پمپ‌بنزین کافی نیست و باید شعاع بیشتری را تعریف کنید.

بررسی اپ : MemoLocation

این یادآوری‌ها بر روی نقشه سنجاق شده و توضیحات در حبابی بالای آن آورده می‌شود.

بررسی اپ : MemoLocation

بررسی اپ : MemoLocation

اگرچه این برنامه یک کاربرد بیشتر ندارد، اما ابزاری مفید است که به شیوه‌ای ساده فراموش‌کاری شما را پوشش می‌دهد.
شاید بیشترین استفاده از این ابزار در مسافرت‌ها صورت گیرد. فکر کنید به شهری مانند شیراز سفرکرده‌اید که قدم‌به‌قدم مکان‌های دیدنی است. اگر می‌خواهید بهترین گشت را در این شهر داشته باشید، برنامه را بر روی سیستم خود نصب‌کرده و به‌راحتی ابتدا سفر تمامی جاهایی که می‌خواهید ببینید و تمامی کارهایی که می‌خواهید انجام دهید را بر روی نقشه علامت بزنید.
در بخش تنظیمات می‌توانید مواردی را تغییر دهید ازجمله نوع نمایش نقشه. نقشه معمولی، ماهواره‌ای و یا …. .

بررسی اپ : MemoLocation

شاید خود من اگر بخواهم این اپ را به کسی معرفی کنم، به پدرم معرفی می‌کنم. کسی که علاقه زیادی به گشت زدن درون شهر دارد، کارهای زیادی را باید به انجام برساند، نه حافظه خوبی دارد و نه علاقه‌ای به یادداشت نویسی در تقویم؛ به‌جایش تا دلتان بخواهد به نقشه علاقه‌مند‌است مخصوصاً به هنگام سر زدن به مکان‌ها و شهرهای جدید.
شخص دومی که حتماً این برنامه را به او توصیه می‌کنم، همان مسافری است که در بالا برایتان مثال زدم. مسافرت با داشتن نقشه‌ای این‌چنین لطفش دو چندان می‌شود.

امتیازات:

– سرعت (4 از 5) – برنامه به‌خوبی و با سرعت اجراشده، و نقاط تعیین‌شده دقت بالایی دارند.
– ویژگی‌ها (4 از 5) – شاید این برنامه را ابزاری ساده و ابتدایی بدانید، اما این سادگی ماهیت این برنامه است و دقیقاً همان چیزی است که خیلی‌ها به خاطر آن انتخابش می‌کنند.
– پس‌زمینه (4 از 5) – ظاهر برنامه خوب و قابل‌قبول است.
– درمجموع (4 از 5) – برنامه‌ای کاربردی و ساده است، که به‌احتمال‌زیاد بیشتر به مذاق افراد مسن‌تر خوش می‌آید تا جوانان.

بررسی اپ : MemoLocation

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *