به روز رسانی های سریع و واقعا کاربردی Dolphin برای Android 5.0

به روز رسانی های سریع و واقعا کاربردی Dolphin برای  Android 5.0
  • 1393/10/6
  • زهرا معبودی
  • 0

برنامه Dolphin که مرورگری موفق در طول سال های اخیر بوده است با روی کار آمدن اندروید ۵ سریع دست به کار شد تا بتواند خودش را به گوشی هایی که تحت اندروید ۵ کار می کنند قبل از اولین بروز رسانی برساند. هر چند قرار بود مروگر به روز شده ی  Dolphin زودتر از این ها آماده دانلود شود اما این تاخیر به کارامدی آن می ارزد. اولین چیزی که در این مرورگر به خوبی به چشم می آید این است که Dolphin هم اکنون از فلش پشتیبانی می کند. بنابراین سایت های فلش یا بازی های فلش به خوبی توسط مرورگر Dolphin قابل مرور هستند. از سمتی بهبود کارایی در هنگام وب گردی به خوبی در مرورگر مشخص است و این نشان می دهد که به روز رسانی واقعا با جدیت صورت گرفته است.

dolphin-browser-0

برای کاربرانی که علاقه به تصاویر کریسمس دارند هم والپیپر هایی مرتبط با کریسمس در این مرورگر ارائه شده است که به نحوی نشان دهنده اهمیت کریسمس برای سازندگان این مرور گر است.

از نظر فنی ویژگی منحصر به فردی در این نسخه از مرورگر Dolphin مشاهده شده است که می تواند در زمان و کارایی کاربران نقش موثری داشته باشد. این بخش مدیریت حافظه اپلیکیشن هاست که وقتی کاربر قصد دانلود برنامه ای داشته باشد و یا اینکه مرورگر به دلیل کاهش فضای حافظه نتواند صفحات را باز کند این حافظه را مورد استفاده قرار می دهد و اپلکیشن ها را به طور اتوماتیک حذف می کند.

1013467_523815844338373_524533815_n

ویژگی دیگر در این به روز رسانی استفاده از ارتباط NFC برای انتقال فایل ها به گوشی ها و سیستم های دیگر است. همچنین با استفاده از این ارتباط کاربر می تواند تنظیمات تصاویر افزونه ها و سایر چیزهای دیگر را با سیستم دیگری همزمان سازی کند ( sync ).  علاوه بر این ها در زمان مشاهده سایت دکمه ای به شما ارائه می شود که می توانید با استفاده از آن صفحه سایت را فول اسکرین یا تمام صفحه کنید و از فضای موجود نهایت استفاده را کنید.

اگر شما هم از استفاده از مرورگر کروم یا مرورگر های دیگری که در گوشی ها پشتیبانی می شوند خسته شده اید می توانید دولفین را تجربه کنید. هم اکنون حدود ۱۰۰ میلیون کاربر این نرم افزار را برای گوشی های ios  و اندرویدی دانلود کرده اند و در حال استفاده از آن هستند که شما هم می توانید با دانلود نصب آن در کمترین زمان به لیست دوست داران و کاربران دولفین بپیوندید.

اگر به دنبال ورژن جدید دولفین هستید باید به دنبال عبارت Dolphin Browser ۱۱.۳ باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *