سینما: هابیت همچنان صدرنشین؛ شروعی بی نظیر برای آخرین ساخته «آنجلینا جولی»

سینما: هابیت همچنان صدرنشین؛ شروعی بی نظیر برای آخرین ساخته «آنجلینا جولی»
  • 1393/10/8
  • نادر عظیمی
  • 1

مانند هفته گذشته «هابیت: نبرد پنج ارتش» ( The Hobbit: The Battle of the Five Armies) توانست صدرنشین فروش این هفته سینما های آمریکا شود. با گویا آی تی همراه باشید.

آخرین اثر کارگردان مشهور سینما، یعنی آقای «پیتر جکسون» ( Poter Jackson ) و آخرین قسمت از سه گانه هابیت، این هفته نیز توانست با قدرت به کار خود ادامه دهد. طبق آمار منتشر شده این عنوان توانسته این هفته را با 41,1 ملیون دلار فروش به پایان برساند. در کل این فیلم 168,5 میلیون دلار تنها در منطقه آمریکا فروش داشته و توانسته به فروش 573,3 میلیون دلار -در تمامی کشور هایی که این فیلم را اکران می کنند- دست پیدا کند.

خانم «آنجلینا جولی» ( Angelina Jolie ) نیز توانسته در جدید ترین اثر خود که در آن وظیفه کارگردانی را بر عهده داشته، خوب بدرخشد. به نحوی که اثر وی -Unbroken که برگرفته از جنگ جهانی دوم می باشد- توانست در اولین هفته اکران خود به بیش از 31 میلیون دلار فروش برسد.

Disney نیز در اولین هفته اکران The Woods به فروش 31 میلیون دلاری رسید. در این فیلم چهره های شاخصی همچون «جانی دپ» (Johnny Deep) و «مریل استریپ» (Meryl Streep) ایفای نقش می کنند.

و اما آخرین گزارشات منتشر شده از اکران دوباره فیلم پرجنجال «مصاحبه» ( The Interview ) حاکی از چیست؟ این فیلم هم اکنون در 331 سینما اکران می شود و خبرگزاری ها، خبر از فروش 1,8 میلیون دلاری آن و در کل 2,9 میلیون دلار در کریسمس می دهند. (بروزرسانی: گزارش هایی مربوط به در آمد 15 میلیون دلاری این فیلم به صورت آنلاین نیز منتشر شده.)

در ادامه می توانید ببینید کدام فیلم، در این هفته چه مقدار فروش داشته است:

1. The Hobbit: The Battle of the Five Armies $41.4 million

2. Unbroken $31.7 million

3. Into the Woods $31 million

4. Night at the Museum: Secret of the Tomb $20.6 million

5. Annie $16.6 million

6. The Hunger Games: Mockingjay, Part 1 $10 million

7. The Gambler $9.3 million

8. The Imitation Game $7.9 million

9. Exodus: Gods and Kings $6.8 million

10. Wild $5.4 million

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *