از هدست Asus Strix 2.0 رونمایی شد

از هدست Asus Strix 2.0 رونمایی شد
  • 1393/10/10
  • نادر عظیمی
  • 1

ما از طرفداران بازیهای ویدئویی برروی پلتفرم PC هستیم. بنابراین برخی دیگر نیز علاوه بر PC به پلتفرم های دیگری تمایل دارند. ظاهرا شرکت ایسوس به فکر گیمرهای اکثر پلتفرم هاست. زیرا به تازگی این شرکت از هدست قدرتمند Asus Strix 2.0 رونمایی کرد.

این هدست قابلیت پشتیبانی از پلتفرم های PC,PS4,MAC,تبلت ها و تلفن های هوشمند را دارد. ظاهر هدست Asus Strix 2.0 بیشتر یک هدست گیمینگ است و استفاده از آن برروی پلتفرم های فوق به جز PC جالب توجه نیست. هدست Asus Strix 2.0 دارای دو جک۳٫۵ میلی متری هدفون و میکروفون برای PC و MAC است. همچنین این هدست دارای یک مبدل ۴ قطبه ۳٫۵ میلی متری صدا و میکروفون همراه با کابل ۱٫۵ متری است که موجب استفاده از آن در سایر دستگاه ها با فاصله بسیار می شود.

علاوه بر این Asus Strix 2.0 از دو بلندگوی ۶۰ میلی متری مجهز به هسته مغناطیسی نئودیمیم بهره می برد. شرکت ایسوس وعده باسی عمیق و صدایی شفاف در چت داخل بازی با هدست Asus Strix 2.0 داده است. ایسوس با طراحی زاویه دار و بهره گیری از چشم جغد خشمگین در هدست Asus Strix 2.0 ظاهری پرخاشگرانه به آن داده است. متاسفانه شرکت ایسوس قیمت و تاریخ انتشار هدست Asus Strix 2.0 را مشخص نکرد.

شما می توانید در ادامه تصویر این هدست گیمینگ را تماشا کنید:

 

6

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خیلی جالب بود

    درضمن سایت خیلی مفیدی دارید ایشالا که همه اخبار ای تی رو از سایت شما دریافت کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *