شایعه : سیستم موردنیاز GTA V به بیرون درز کرد| مشخصاتی دور از انتظار

شایعه : سیستم موردنیاز GTA V به بیرون درز کرد| مشخصاتی دور از انتظار
  • 1393/10/10
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان جهان آزاد GTA V در تابستان سال ۲۰۱۳ برای PS3,XBOX 360 عرضه شد و در نهایت پس از یکسال راکستار دست به انتشار نسخه PS4,XBOX ONE این بازی در نوامبر امسال زده است. این شرکت حتی قرار است بازی را برای پلتفرم محبوب PC نیز منتشر کند و تاریخ انتشار نسخه PC را ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ مصادف با ۸ بهمن ماه ۱۳۹۳ اعلام نمود. در این بین یک ماهی به انتشار نسخه PC باقی مانده و راکستار کم کم به اعلام سیستم موردنیاز GTA V خواهد پرداخت.

راکستار اخیرا اعلام کرده بود سیستم موردنیاز نسخه PC بازی GTA V را بزودی اعلام می کند اما متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی دراین رابطه منتشر نشد. حال در این بین سایت RockstarTurk سیستم موردنیاز بازی را منتشر کرد که به نظر می رسد غیر رسمی است. با توجه به مشخصات انتشاری بازی در حداکثر تنظیمات به رم ۶ گیگابایتی ، پردازنده Cor i5 ، کارت گرافیک GeForce GTX 480  و ۲۰ گیگابایت فضا در هارد PC احتیاج دارد. اگر واقعا مشخصات رسمی باشند هر PC گیمری به راحتی توانایی اجرای بازی را داراست. شما می توانید در ادامه به تماشای مشخصات بپردازید:

حداقل سیستم موردنیاز

– CPU: Core 2 Duo E8200 or Phenom II X2 545
– Graphics: GeForce GT 530
– Memory: less than 4GB
– Operating System: Windows 7/8/64-bit 8.1
– Hard disk: at least 20GB of free space

سیستم درخواستی

– CPU: Core i5-2500T or Phenom II X4 975
– Graphics: GeForce GTX 480 or Radeon HD 6970
– Memory: at least 6GB
– Operating System: Windows 7/8/64-bit 8.1
– Hard disk:  not less than 20GB

 

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت حقیقت داشتن یا نداشتن این خبر منتظر بیانیه شرکت راکستار دراین رابطه بود. قطعا راکستار با مشاهده شایعات خود به انتشار سیستم موردنیاز رسمی بازی جهت پایان دادن به شایعات خواهد پرداخت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *