تصاویری چشم نواز از Steelbook عنوان The Witcher 3

تصاویری چشم نواز از Steelbook عنوان The Witcher 3
  • 1393/10/12
  • نادر عظیمی
  • 0

یکی از عناوین مورد انتظار سال 2015، The Witcher 3: Wild Hunt می باشد. عنوانی که توسط استودیوی «سی دی پراجکت» ( CD Project RED ) در دست ساخت می باشد و می خواهد برای بار دیگر شما را وارد دنیایی با اتفاقات گوناگون کند. در ادامه چند تصویر از SteelBook این عنوان را برای شما به تصویر کشیده ایم که بسیار چشم نوازند. با گویا آی تی همراه باشید.

طبق گفته های CD Project RED دنیای The Witcher 3: Wild Hunt (جادوگر 3: شکار وحشیانه) 30 برابر بزرگ تر از نسخه قبلی خود و همچنین 20 درصد بزرگ تر از The Elder Scrolls V: Skyrim (الدر اسکورولز ۵: اسکایرم) می باشد. در این نسخه شما با شرایط اتفاقات و چالش های گوناگونی مواجه خواهید شد. همچنین «سی دی پراجکت» قول حدود 100 ساعت گیم پلی را به بازی باز ها داده است که در نوع خودش بی نظیر است. در کنار تمامی موضوعات یاد شده، چیزی بنام Loading (بارگذاری) در این عنوان وجود ندارد. تمام این عوامل باعث می شوند تا «جادوگر 3: شکار وحشیانه» به یک عنوان فوق العاده تبدیل شود.

تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید توسط تیم Studio Kxx طراحی شده است.

The Witcher 3: Wild Hunt ( جادوگر 3: شکار وحشی ) در 15 می 2015 [میلادی] برای ویندوز، PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تصاویر دعوت می کنم:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *