Fallout 4 احتمالا ماه های آینده معرفی می شود

Fallout 4 احتمالا ماه های آینده معرفی می شود
  • 1393/10/14
  • نادر عظیمی
  • 0

سری بازیهای نقش آفرینی Fallout از محبوبیت بالایی بین گیمرها برخوردار هستند که ۲۱ سال از انتشار نخستین نسخه آن می گذرد. اولین نسخه توسط استودیو Interplay Entertainment برای PC توسعه داده شده و در ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۷ از سوی شرکت Bethesda Softworks مالک این فرنچایز منتشر شد.

تاکنون ۶ نسخه از بازی Fallout انتشاریافت که شامل ۳ نسخه اصلی و ۳ نسخه فرعی می باشد. بسیاری از گیمرها با ورود صنعت گیم به نسل هشتم کنسول های بازی انتظار معرفی نسخه ۴ را دارند تا این فرنچایز محبوب نیز به جمع بازیهای PS4 و XBOX ONE بپیوندد و آنها هم از کیفیت گرافیکی با گیم پلی جذابش لذت ببرند. تاکنون شایعه های بسیاری درباره معرفی Fallout 4 به بیرون درز کرده که یکی از شایعات معرفی آن در مراسم The game awards 2014 بود که چنین نشد.

حال پس از شایعات منتشر شده یکی از نویسنده های سایت Kotaku به نام Jason Schreier در صفحه رسمی توییترش درباره Fallout 4 بیان کرد:

“من خبرهایی شنیدم که خبر از معرفی بازی در چندماه آینده می دهند.”

با این حساب احتمال معرفی بسیار شد و آقای Jason Schreier باتوجه به اینکه از نویسندگان سایت معتبر Kotaku هستند قطعا از منبع موثقی این موضوع را جویا شدند. حال باید منتظر بود تا شرکت Bethesda Softworks از این عنوان موردانتظار رونمایی کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *