باریک اما بزرگ توسط سونی عرضه شد

باریک اما بزرگ توسط سونی عرضه شد
  • 1393/10/16
  • سجاد جمالی
  • 0

یکی از قسمت های جالب و زیبای نمایشگاه لوازم دیجیتال CES 2015  که هر ساله برگذار میشود . در غرفه مخصوصی شرکت سونی رخ  داده است  که در ان جدید ترین تلوزیون های براویا که توسط این شرکت ساخته میشوند به نمایش گذاشته شد . که در زیر تصویر ان را مشاهاده میکنید .

http://seit.ir/wordpress/wp-content/uploads/2015/01/2862887_530.jpg

اما علت توجه به این تلوزیون جدید کمپانی سونی ضخامت بسیار کم ان است . این تلوزیون با تنها ۴.۷ میلی متر ضخامت در اندازه های ۷۵ ،۶۵ و ۵۵ اینچی تولید میشود که در نوع خود جالب است  . اما از دیگر ویزگی های این تلوزیون جدید کمپانی سونی میتوان به  رزولوشن فوق HD ان و سیستم عامل اندروید که روی انه نصب شده  است اشاره نمود . هنوز خبری از قیمت این دستگاه انتشار پیدا نکرده .
سونی به این بسنده نکر و یک محصول خاص دیگر را نیز عرضه نمود:
این محصول که یک واکمن جدید به نام Walkman ZX2 است می تواند به جای تلفن همراه استفاده شود چرا که تمام ویژگی های یک اسمارت فون را البته بدون پشتیبانی از سیمکارت همراه خود دارد و می تواند انواع فایل های صوتی و تصویری را پخش کند.
این واکمن جدید دارای طراحی ارگونومیک است تا به آسانی در دست قرار گیرد و به همین جهت لبه های آن حالت خمیده دارند.
Walkman ZX2 با اندروید ۴٫۲ کار می کند و از ارتباط نزدیک NFC و بلوتوث پشتیبانی می کند و ظرفیت حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است و این حافظه از طریق شکاف میکرو اس دی قابل افزایش است.
قیمت Walkman ZX2 در حدود ۳۰۰ دلار اعلام شده است.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *