رونمایی لنوو از نسل سوم اولترابوک های ThinkPad X1 Carbon و مانیتور ThinkVision X24 در CES 2015

رونمایی لنوو از نسل سوم اولترابوک های ThinkPad X1 Carbon و مانیتور ThinkVision X24 در CES 2015
  • 1393/10/16
  • نادر عظیمی
  • 0

شرکت چینی لنوو موفق شد تا به امروز ۱۰۰ میلیون دستگاه از لپ تاپ ThinkPad به فروش برساند. به این جهت برای حفظ بازار خود در نمایشگاه CES 2015 از محصولات جدیدی به خصوص نسل سوم اولترابوک های ThinkPad X1 Carbon رونمایی نمود.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده اولترابوک ThinkPad Carbon X1 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است. از ویژگی بارزش می توان به دصفحه نمایش فوق العاده روشن و جدیدی با دقت تصویر ۱۴۴۰*۲۵۶۰ و قابلیت لمس ۱۰ نقطه همزمان اشاره کرد. سایر مشخصات این اولترابوک نسل پنجم پردازنده Intel Core i7 ، کارت گرافیک Intel HD GT2، حافظه ۸ گیگابایتی DDR3 ، درایو SSD پانصدودوازده گیگابایتی، وب کم با قابلیت فیلم برداری ۷۲۰پیکسلی، پورتهای HDMI و DisplayPort و USB می باشد. این اولترابوک در ماه جاری با قیمت ۱۲۴۹ دلار عرضه می شود.

علاوه بر این اولترابوک لنوو از مانیتور ThinkVision X24 که یک مانیتور فوق العاده باریک و با قاب باریک است رونمایی نمود. لنوو می گوید این نخستین مانیتوری است که از فناوری PCM بهره می برد. همچنین ThinkVision X24 دارای پنل Neo-Blade IPS بوده و دقت تصویر FULL HD است. همچنین نسبت کنتراست آن نیز ۱,۰۰۰:۱ می باشد. علاوه بر آن دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه و زمان پاسخ دهی تصویر ۷ میلی ثانیه است. مانیتور ThinkVision X24 در ماه جاری با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *