HugOne خواب راحت را به خانواده شما هدیه می دهد.

HugOne خواب راحت را به خانواده شما هدیه می دهد.
  • 1393/10/17
  • شهرام بابایی
  • 0

اگر از جمله افرادی هستید که موقع خوابیدن زیاد غلت میخورید و هر بار با افتادن از تخت بیدار میشوید و یا نگران فرزندانتان موقع خواب هستید و این موضوع باعث می شود که نتوانید با آرامش بخوابید ، دیگر نگران نباشید ! البته این موضوع جدیدی نیست چون که قبلا اپلیکیشن های زیادی وجود داشته که خواب شما را دنبال میکرد و هشدار های لازم را به شما می داد ،اما به تازگی کمپانی ای به نام Sevenhugs تصمیم دارد همه افراد خانواده خواب خوبی را تجربه کنند.

 tumblr_nhjlbvi6DU1td8fjco2_1280__1_.0

این کمپانی یک هاب به نام HugOne که تعدادی Minihugs به آن متصل شده طراحی کرده که خواب هر یک از افراد خانواده را دنبال می کند. Minihugs در لبه تخت قرار می گیرند و رفتار خواب فردی که بر روی آن تخت می خوابد را دنبال می کند و تمام دیتایی که به دست می آورد ا بر روی یک گوشی با سیستم عامل اندروید و یا iOS ارسال می کند.

HugOne-1-620x413

این کمپانی قصد دارد تا وضعیت خواب فرزندانتان را بتوانید دنبال کنید و یک خانواده سالم داشته باشید، با کمک این وسیله جدید والدین می توانند زمانی که فرزندان آن ها از خواب بیدار می شوند یک نوتیفیکیشن دریافت کنند. HugOne به علاوه می تواند رطوبت و کیفیت هوای محیط را دنبال کرده و به یک ترموستات هوشمند متصل شده و دمای هوای محیط را تنظیم کند.



HugOne به همراه دو Minihugs ارائه می شود اگر نیاز به Minihugs های بیشتری دارید می توانید با پرداخت ۳۹ دلار برای هر کدام یک Minihugs جدید دریافت کنید. در یک زمان امکان استفاده از ۶ Minihugs وجود دارد.

منبع : theverge

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *