Lego Movie 2 تایید شد | چهار سال دیگر لگو ها بر می گردند!

Lego Movie 2 تایید شد | چهار سال دیگر لگو ها بر می گردند!
  • 1393/10/18
  • نادر عظیمی
  • 0

بی شک همگی شما با پویانمایی «The Lego Movie» آشنا هستید. پویانمایی که با سبک جدید خود توانست به یکباره تمامی جوایز جشنواره های معتبر را درو کند. محبوبیت این عنوان چنان بالا است که حال بعد از گذشت چند ماه از عرضه رسمی، سینما های بریتانیا با بازپخش آن توانستند طی هفته ای که گذشت 34 میلیون دلار پول به جیب بزنند. اما حال دو کارگردان مطرح این فیلم، یعنی آقایان “Phil Lord” و “Chris Miller” از آغاز به کار نوشتن فیلمنامه آن خبر می دهند. با گویا آی تی همراه باشید.

دارای اسپویلر از The Lego Movie 2

Lord و Miller این قسمت را نیز باز به همان پسر بچه ای اختصاص داده اند که با تَخَیُل شگفت انگیزش توانست در The LEGO Movie 2014 یک داستان بی نظیر را روایت کند. اما حال وی بزرگ تر شده. جالب نیست بدانید که آن پسر کوچک، در زمان بزرگی خود چه تخیلیاتی دارد؟ به نظر من که بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

Miller می گوید:” خوب من نمی خواهد داستان را برایتان اسپویلر کنم اما داستان باز هم با آن پسر بچه شروع می شود که اینبار چهار سال بزرگتر شده است.” حال که نوجوان است دیدگاه وی چگونه تغییر کرده است؟

باید منتظر ماند و دید که آیا The LEGO Movie 2 می تواند به افتخارات The LEGO Movie دست پیدا کند. در ضمن شایعاتی پیرامون تغییر لوکیشن و اضافه شدن چقد شخصیت جدید از جمله شخصیت محبوب فیلم TRON به گوش می رسد.

The LEGO Movie 2 چهار سال دیگر یعنی در سال 2018 [میلادی] بر روی پرده نقره سینما ها می رود. همچنین دو عنوان دیگر با همین سبک نیز طی چند سال آینده پخش می شود از جمله آنها می توان به LEGO Batman و Ninjago که به ترتیب در 10 فبریه 2017 [22 بهمن 1395] و 14 اکتبر 2016 [ 23 مهر 1395] پخش می شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *