قفل صفحه محبوب Start

قفل صفحه محبوب Start
  • 1393/10/22
  • مریم موید
  • 1

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که از کدام بخش اندرویدتان بیشترین استفاده را می‌کنید؟ اپ های پیام‌رسان؟ شبکه‌های اجتماعی؟ بازی؟ تقویم؟ بخش تماس‌ها؟ نه! هیچ‌کدام این‌ها نیست! این قفل صفحه شما است که بیش از همه با آن سروکار دارید و هر بار که بخواهید با یکی از این موارد بالا کارکنید باید اول از آن عبور کنید. پس چرا دستی به سر و روی آن نکشیم؟ می‌توانیم با بهبود ظاهر و عملکرد، تجربه‌ای لذت‌بخش را در آغاز کار با دستگاه برای خود رقم بزنیم.
اگر می‌خواهید قفل صفحه شما، هم پاسخ گوی نیازهای شما باشد و هم صفحه را قفل کند؛ این برنامه انتخاب مناسبی است. این قفل صفحه رایگان پکیج کاملی از ویژگی‌های متنوع را به کاربر ارائه داده و درعین‌حال در یک چشم بر هم زدن نصب و راه‌اندازی می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این برنامه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قفل صفحه محبوب Start

ایده و عملکرد:

برای آن دسته از افراد، که تابه‌حال به فکر تغییر قفل صفحه خود نیفتاده و اصلاً نمی‌دانستند که می‌توان این کار را انجام داد؛ مختصر میگوییم که هر دستگاه اندروید به‌صورت پیش‌فرض قفل صفحه‌ای دارد که می‌توانید به‌راحتی با دانلود و نصب برنامه‌هایی مانند Start قفل دیگری را با ظاهر و عملکردی جدید جایگزین آن کنید.

اما اصلاً چه نیازی به این کار است؟ بیایید باهم نگاهی به ویژگی‌های Start بیندازیم.

قفل صفحه محبوب Start

در بخش تنظیمات، اپ های موردعلاقه خود را برای برنامه تعریف کنید. حالا با انتخاب گزینه اصلی موجود بر روی قفل صفحه به‌راحتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. حوصله این کار را ندارید؟ به زبانه کناری قفل صفحه رجوع کنید و ببینید که برنامه خود به‌خوبی تمام آنچه به آن نیاز خواهید داشت را برایتان دسته‌بندی کرده است. مواردی مانند برنامه هواشناسی، تویت های شما، تصاویر، لیست آهنگ‌ها و حتی برخی تنظیمات سریع. این مورد آخر خیلی به کار می‌آید، چراکه دیگر برای هر تغییر کوچک نیاز نیست قفل دستگاه خود را بازکنید.

قفل صفحه محبوب Start

در اینجا امکان تغییر زبانه‌ها و یا پس‌زمینه را نیز دارید. حال ظاهر و عملکرد برنامه کاملاً مطابق خواست شما خواهد بود.

طراحی و ظاهر برنامه:

اگرچه ویژگی‌ها و عملکرد برنامه واقعاً توجه آدم را به خود جلب می‌کند، اما دروغ چرا! دلیل اصلی علاقه من به این برنامه ظاهر آن است. حقیقتاً زیبا است!
شاید بتوان گفت این ابزار زیباترین و خوش‌دست‌ترین قفل صفحه‌ای است که دیده‌ایم و به‌جرئت یک سر و گردن بالاتر از بسیاری از برنامه‌های مشابه خود قرار می‌گیرد. به‌علاوه به‌سادگی می‌توان لایه‌بندی‌های آن را ویرایش کرد.

قفل صفحه محبوب Start

درمجموع می‌توان گفت Start کاربردی، سریع و کاملاً رایگان است. امتحان آن مجانی است، پس خودتان ببینید آیا به کارتان می‌آید یا نه، چون ما بیشتر از این نمی‌توانیم از آن تعریف کنیم!

قفل صفحه محبوب Start

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. تشکر خانوم موید
    امشب با سایتتون اشنا شدم… مطالبتون عالیه وخوندنی موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *