تلفن هوشمند Galaxy J1 سامسونگ رونمایی شد

تلفن هوشمند Galaxy J1 سامسونگ رونمایی شد
  • 1393/10/24
  • نادر عظیمی
  • 0

به گزارش وب سایت Sam Mobile گوشی هوشمند Galaxy J1 سامسونگ نخستین عضو سری j خواهد بود که به تازگی رونمایی شد. این تلفن هوشمند را می توان در رده تلفن های هوشمند ارزان قیمت بازار محسوب کرد.

سایت Sam Mobile درباره مشخصات Galaxy J1 گفته است این گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۲مگاپیکسلی در جلو دارد. صفحه نمایشش نیز ۴٫۳ اینچی بوده و از نوع WVGA می باشد. Galaxy J1 از پردازنده ۴ هسته ای ۶۴ بیتی با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتزی برخوردار است و همچنین از رم ۱ گیگابایتی نیز بهره می برد.

البته Galaxy J1 حافظه داخلی ۴گیگابایتی دارد و در مواقع کمبود حافظه می توانید با شکاف MicroSD که دارد به ارتقای آن بپردازید. سامسونگ برای Galaxy J1 یک باتری ۱۸۵۰ میلی آمپری قرار داده که نسبتا مناسب است. این تلفن به صورت تک سیم کارته و دو سیم کارته عرضه شده و از شبکه ۳G نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر آن از سیستم عامل Android 4.4 کیت کت استفاده می کند و مشخص نیست بتوان به Lollipop ارتقا داد. سامسونگ Galaxy J1 را در ماه مارس عرضه می کند و متاسفانه قیمتی مشخص نشد. اما انتظار می رود قیمتی در رده تلفن های هوشمند شیائومی باشد.

شما می توانید در ادامه به تماشای تصاویری از این گوشی بپردازید:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *