آیا تلفن هوشمند BlackBerry Classic می تواند در هند موفق باشد؟

آیا تلفن هوشمند BlackBerry Classic می تواند در هند موفق باشد؟
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

بلکبری، سازنده ی دیرینه ی تلفن های هوشمند، با رونمایی از تلفن BlackBerry Classic در هند، امیدوار است تا سهمی از بازار این کشور را تصاحب نماید. در حال حاضر سامسونگ با داشتن بیش از یک چهارم بازار هند در این کشور حرف اول را می زند. بر اساس نتایج تحقیقی که توسط Counterpoint انجام شده، سهم بلکبری در حال حاضر در کشور یاد شده بسیار ناچیز است.

تلفن هوشمند BlackBerry Classic در هند با قیمت ۵۱۸ دلار عرضه می گردد و این درحالی است که همین محصول در کشور آمریکا با قیمت ۴۴۹ دلار بفروش می رسد. کشور مورد بحث بازار بسیار با ارزشی برای تولیدکنندگان تلفن های هوشمند بشمار می رود زیرا در این کشور بیش از ۹۵۰ میلیون دستگاه موبایل وجود دارد که بسیاری از افراد هر کدام دو یا حتی سه تلفن همراه را در اختیار دارند.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

بلکبری امیدوار است که تلفن هوشمند مورد بحث برای مشتریانی که از نسخه بروز سیستم عامل این شرکت خوششان می آید ولی می خواهند آن را در غالی یک تلفن هوشمند کلاسیک داشته باشند، مورد توجه قرار گیرد. مدیر شرکت بلکبری John Chen اعلام به فروش تلفن همراه قدیمی BlackBerry Bold اشاره کرده و بیان داشته که خیلی ها هنوز به دنبال خرید تلفن هوشمندی هستند که شکل و ظاهری شبیه به دستگاه یاد شده داشته باشد و بخصوص از صفحه کلید فیزیکی QWERTY بهره ببرد. به گفته وی این صفحه کلید بهترین احساس را در هنگام تایپ برای کاربر رقم می زند.

مدیر بلکبری در هند Sunil Lalvani اعلام کرده که BlackBerry Classic برای افراد شرکتی ای طراحی شده که می خواهند علاوه بهره بردن از امکانات یک دستگاه هوشمند امنیت بالایی هم داشته باشند. اما موضوع مهم این است که قیمت این محصول نسبت به بسیاری از محصولات سایر شرکت ها، نظیر تلفن هوشمند مبتنی بر تایزن سامسونگ یعنی Samsung Z1، که زیر ۱۰۰ دلار قیمت دارد در دسترس خریداران قرار هستند.

بلکبری اعلام کرده که هدفش ورود به بازار دستگاه های پایین رده نیست و این در شرایطی است که بسیاری از کاربران حاضر به پرداخت مبلغ یک دستگاه بالا رده گران قیمت برای سیستم عامل و صفحه کلید QWERTY تلفن هوشمند BlackBerry Classic نیستند.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *