با این کابل فوق العاده آیفون یا گوشی اندرویدی خود را تا دوبرابر سریعتر شارژ کنید

با این کابل فوق العاده آیفون یا گوشی اندرویدی خود را تا دوبرابر سریعتر شارژ کنید
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

این روزها کمپین هایی برای ایده های مختلف تشکیل می گردد که گاهی بودجه هایی میلیون دلاری را به جیب صاحبان ایده آنها سرازیر می کند. یکی از همین ایده ها کابل شارژر SONICable است که یک کمپین تکنولوژیک در وب سایت Indiegogo است که بر طبق گفته سازندگان آن، محصول مورد اشاره اولین کابل پیشرفته شارژر ابزارهای همراه است.

ایده ای که در پشت کابل SONICable وجود دارد بسیار ساده است. این محصول یک ماژول و یک سوئیچ دارد که Sonic Switch نامیده شده و نوع رفتار کابل را کنترل می کند. هنگامی که سوئچ یاد شده خاموش باشد، کابل مورد بحث همانند یک کابل معمولی USB عمل می نماید و می تواند دستگاه شما را شارژ کرده یا اطلاعات شما را با رایانه تان همگام کند. اما در صورت روشن بودن Sonic Switch، کابل یاد شده قابلیت های شارژ خود را از دست داده تا بتواند ویژگی شارژ قدرتمندتری را ارائه کند. فقط کافیست به این اتصال دهنده های آلومینیومی فانتزی موجود بر روی محصول مورد اشاره نگاه کنید!

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

سازندگان SONICable تضمین کرده اند که با داشتن این محصول می توانید آیفون یا دستگاه اندرویدی خود را با سرعتی دوبرابر سرعت معمولی، شارژ کنید. اگر شما هم به این کابل علاقمند شده اید می توانید سری به کمپین آن در Indiegogo زده و آن را سفارش دهید. کمپین یاد شده طی برنامه زمانی تعیین شده در روز ۲۳ فوریه از حالت دریافت کمک های مردمی خارج می گردد. همچنین زمان عرضه این محصول به مشتریان احتمالا ماه مارس خواهد بود.

خوشبختانه پروژه SONICable انجام خواهد شد چراکه توانسته بودجه مورد نظرش را جمع آوری کند و تا لحظه درج این مطلب در گویا آی تی ۱۰ هزار دلار برای آن جمع آوری شده است. اگر دوست دارید جزئی از پروژه مورد بحث باشید می توانید تا قبل از اتمام برنامه زمانی جمع آوری کمک های مردمی، به مقدار دلخواه خود به آن کمک نمایید.

در زیر می توانید تصاویر دیگری از این کابل مشاهده کنید.

SONICable-fast-charging-cable-for-iPhone-and-Android2

SONICable-fast-charging-cable-for-iPhone-and-Android22

[منبع: Indiegogo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *