مشخصات ZTE Blade S6 به بیرون درز پیدا کرد؛ کپی اندرویدی دیگری از آیفون ۶

مشخصات ZTE Blade S6 به بیرون درز پیدا کرد؛ کپی اندرویدی دیگری از آیفون ۶
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

محبوبیت محصولات تولیدی شرکت اپل بر کسی پوشیده نیست و این موضوع در مورد جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت یعنی آیفون ۶ هم صدق می کند. شرکت های چینی هم که به کپی معروف هستند تا کنون تعدادی نمونه اندرویدی از آیفون ۶ را ساخته و به بازار عرضه کرده اند. اکنون تصاویری از یک خرده فروشی آنلاین به بیرون درز پیدا کرده که به تلفن هوشمند ZTE Blade S6 اشاره دارد که قرار است توسط ZTE معرفی شود. این تلفن هوشمند ظاهرا قرار است از نظر ظاهری دقیقا شبیه به آیفون ۶ شرکت اپل تولید گردد.

این محصول مجوز های لازم را در ماه مارس از TENAA در چین دریافت کرده ولی با نام ZTE Q7 و قرار است ظاهری شبیه به آیفون ۶ پلاس داشته باشد. در تصویر رسمی منتشر شده از این تلفن هوشمند هم برخی از ویژگی ها را می توان دید. اندازه این دستگاه ۱۵۷ در ۷۸ در ۷/۹ میلیمتر است و ۱۶۰ گرم وزن دارد. در دل این محصول پردازنده ۶۴ بیتی MT6752 قرار دارد که ساخت شرکت مدیاتک است شامل ۸ هسته پردازشی ۱/۵ گیگاهرتزی است. همچنین ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای این گوشی در نظر گرفته شده و صفحه نمایش آن هم ۵/۵ اینچی است و کیفیت ۷۲۰p را ارائه می کند. در نهایت تلفن هوشمند ZTE Blade S6 با اندروید ۴/۴/۴ کیت کت عرضه خواهد شد.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

در پشت دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED دوگانه قرار دارد. از دیگر مشخصاتی که از این محصول به بیرون درز پیدا کرده می توان به فضای ۱۶ گیگابایتی ذخیره سازی داخلی آن اشاره کرد. خرده فروشی ای که این اطلاعات از آنجا آمده، هیچ حرفی در مورد قیمت آن نزده و هنوز مشخص نیست با جه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد. ولی ظاهرا طی هفته های آینده شاهد معرفی و رونمایی از این دستگاه خواهیم بود.

در زیر می توانید تصاویر منتشر شده ZTE Blade S6 را مشاهده کنید.

gsmarena_001

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *