سه اپلیکیشن اندروید پوشیدنی که باید هم اکنون بر روی ساعت هوشمند خود نصب کنید

سه اپلیکیشن اندروید پوشیدنی که باید هم اکنون بر روی ساعت هوشمند خود نصب کنید
  • 1393/10/27
  • مجتبی
  • 1

گوگل با توسعه اندروید آن را به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دنیا بدل کرده. ابتدا این سیستم عامل فقط برای تلفن های هوشمند عرضه شد و پس از آن برای تبلت ها، خودرو، تلویزیون های هوشمند و … عرضه شد. همچنین با روی کار آمدن صنعت ساعت های هوشمند، این شرکت نسخه مخصوصی از اندروید را با نام Android Wear منتشر ساخت که برای این دستگاه ها به خوبی بهینه سازی شده.

در این مطلب می خواهیم  سه اپلیکیشن به شما معرفی کنیم که باید هم اکنون بر روی ساعت هوشمند اندرویدی تان نصب نمایید. پس در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

01-Slumber-Charging

Slumber (رایگان)

بسیاری از گجت های پوشیدنی که از سیستم عامل اندروید پوشیدنی بهره گرفته اند، شکل و شمایل نوع نمایش میزان شارژ باتری و درصد آن را تغییر می دهند. بسیاری از این دستگاه ها به نوعی میزان شارژ را نشان می دهند که صفحه نمایش بیشترین انرژی را مصرف می کند. با استفاده از اپلیکیشن Slumber هنگامی که ساعت هوشمند شما در حال شارژ باشد صفحه آن مشکی می گردد و دیگر نگرانی از بابت هدر رفتن انرژی و باتری نخواهید داشت.

تمام کاری که باید انجام دهید این است که اولین مرتبه این اپلیکیشن را اجرا کنید و پس از آن هر بار بخواهد دستگاه را شارژ کنید صفحه مشکلی می شود. البته این بهترین راه حل ممکن نیست ولی آنقدر خوب هست که هر فردی که در لیست ما قرار گیرد.

noskhe-android-w19

get_it_on_google_play


02-Wear-Mini-Launcher

Wear Mini Launcher (رایگان)

انتخاب و اجرای اپلیکیشن ها در ساعت های هوشمند به دلیل صفحه کوچک آنها چندان آسان نیست. بهتر است با دستورات Ok Google به صورت صوتی اینکار را انجام داد. البته در برخی از مدل های دستگاه موجود به دلیل صفحه بزرگ یا منو بندی لیست اپلیکیشن ها امکان اجرای آنها با دستورات لمسی آسان است. خوشبختانه راه حل بهتری هم وجود دارد. اپلیکیشن Wear Mini Launcher یک لانچر مخصوص ساعت های هوشمند است که اسلایدی را برای شما در دسترس قرار می دهد که از همه جا می توانید آن را ببینید. به راحتی اسلاید را بکشید تا لیست اپلیکیشن های خود را مشاهده کنید و با تکرار اینکار به بخش تنظیمات می روید. باز هم اینکار را تکرار کنید تا اسلایدر به حالت اول تغییر نماید.

این اپلیکیشن به دلیل ساختار خاص خود حتی ظرفیت این را دارد که به صورت استاندارد در ساعت های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که در ساعت های هوشمند هم مانند تلفن های هوشمند اندرویدی به برخی از اپلیکیشن ها بیشتر احتیاج دارید و نیاز دارید راحت تر در دسترس باشند، وضعیت به همین منوال است و این دلیلی است که باید این اپلیکیشن را نصب نمایید.

Download-az-Iranapps

get_it_on_google_play


06-Wear-Calculator

Calculator For Android Wear (رایگان)

این اپلیکیشن شاید زیاد جالب به نظر نیاید. اما افراد زیادی از تلفن هوشمند خود به عنوان ماشین حساب بهره می برند. اگر ساعت هوشمند دارید و جز افراد یاد شده هستید کارتان با این اپلیکیشن باز هم آسان تر می گردد. Calculator For Android Wear رایگان بوده و شامل دو ماشین حساب ساده و حرفه ای است و نیز کار با آن بسیار آسان!

البته قطعا نیازی نیست از این ماشین حساب برای محاسبات جبری خود استفاده کنید! بلکه می توان در نیازهای روزمره به محاسبات ساده و سریع از آن بهره جست. قطعا هر کس در روز با اعداد سرو کار خواهد داشت و به طبع نیاز به انجام اعمالی بر روی آنها خواهد داشت. ساعت هوشمند شما نزدیک ترین گجت شما به شماست! پس این اپلیکیشن را هم بر روی آن باید نصب کنید که همه جا در کمترین زمان ممکن بتوانید محاسبات ریاضیاتی خود را انجام دهید.

noskhe-android-w19

get_it_on_google_play

امیدواریم از این اپلیکشن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر شما هم اپلیکیشن مفیدی برای ساعت های هوشمند اندرویدی می شناسید در بخش نظرات آن را با گویا آی تی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. لطفا بازم برنامه های خوب رو برای ساعت های هوشمند معرفی کنید.
    دنبال به کیبورد روی ساعت lg g watch هستم برای جواب دادن به اعلان های تلگرام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *