تصاویری از ویندوز ۱۰ بر روی تلفن هوشمند به بیرون درز پیدا کرد

تصاویری از ویندوز ۱۰ بر روی تلفن هوشمند به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/10/27
  • مجتبی
  • 0

یک تصویر از چین به بیرون درز پیدا کرده که سیستم عامل ویندوز ۱۰ را که بر روی تلفنی هوشمند در حال اجراست نشان می دهد. همچنین ما می توانیم در تصویر یاد شده پس زمینه و گروه های فایلی را نیز مشاهده کنیم.

البته تصویر همانطور که گفتیم چینی است ولی ترجمه فارسی دو بخش فایلی به ترتیب از بالا به پایین «شروع» و «آفیس» است. تصویر دیگری هم در کنار این عکس منتشر شده و صفحه تنظیمات نسل آینده سیستم عامل مایکروسافت را برای گوشی های ویندوزی نشان می دهد.

اما هنوز در مورد صحت تصاویر مورد اشاره شک و تردید وجود دارد. در واقع این عکس ها یک شمای کلی از آنچه در ویندوز ۱۰ بر روی تلفن های هوشمند خواهیم دید را به ما نشان می دهد. اگر این تصاویر واقعی باشند، بر اساس ترجمه گزینه های موجود در بخش تنظمیات، کاربران در این سیستم عامل می توانند برای مصرف باتری بهتر، یکسری ترجیحات را تنظیم نمایند.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

همانطور که قبلا در گویا آی تی برایتان منتشر کردیم، مایکروسافت قصد دارد تا در روز ۲۱ ژانویه رویدادی سالانه BUILD را برپا کند که انتظار می رود ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند هم در آن معرفی گردد. این رویداد در ردموند خواهد بود و البته مطمئنا برای دریافت اخبار بیشتر آن باید به این ناحیه بروید!

در زیر می توانید تصاویر منتشر شده که در این مطلب در مورد آنها توضیح دادیم را مشاهده نمایید.

1

2

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *