نگاهی نزدکتر به تلفن هوشمند HTC Desire 820

نگاهی نزدکتر به تلفن هوشمند HTC Desire 820
  • 1393/10/28
  • مجتبی
  • 0

شرکت اچ تی سی با معرفی تلفن هوشمند Desire 820 با توجه به قیمت آن، یک محصول میان رده خوب را برای سلفی بازها وارد میدان کرده. این دستگاه از صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره می برد و مانند همیشه بلندگوهای کیفیت این شرکت در بالا و پایین محصول مورد بحث قرار دارند. دوربین پشتی این تلفن هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی است و در جلو هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که هر دو این دوربین ها توانایی ثبت ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p را دارند. HTC با این دستگاه آن را به انتخابی مناسب برای علامندان به سلفی تبدیل کرده و نیز آن را در رنگ های متنوعی عرضه می کند.

مغز متفکر Desire 820 پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ است که شامل ۸ هسته است. حافظه رم پردازشی این محصول ۲ گیگابایت است و نیز از دو سیمکارت پشتیبانی میکند. اسلات کارت حافظه میکرو یو اس بی نیز در این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده. این دستگاه واقعا یک میان رده با مشخصات سخت افزاری مناسب است که نسبت به قیمتش ارزش بالایی دارد.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

جنس بدنه دستگاه اما از پلاستیک است و لبه های آن نیز گرد طراحی شده. البته پلاستیک بکار رفته نسبت به سایر میان رده ها از دیگر شرکت ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است و با در دست گرفتن آن حس یک کالای رضایت بخش و مطلوب به شما دست می دهد.

نوع صفحه نمایش دستگاه یاد شده LCD است و همانطور که گفتیم اندازه آن ۵/۵ اینچ است و نیز رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می دهد. تصاویر در این محصول بسیار شفاف هستند و کیفیتش آنقدری هست که نتوانید پیکسل ها را با چشم و به طول معمول تشخیص دهید. بلندگوهای با کیفیت BoomSound هم که دیگر به ردپای HTC شهرت یافته اند و به نوعی جزئی از زبان طراحی این شرکت برای تلفن های هوشمند مبدل گشته.

دوربین جلویی دستگاه در گوشه سمت چپ قرار گرفته و کیفیت تصاویر ثبت شده با آن از حد یک میان رده بالاتر است. همچنین به دلیل دو رنگ بودن بدنه Desire 820 احتمالا افراد زیادی نظرشان به این محصول جلب خواهد شد.

همانطور که در اوایل این مطلب اشاره کردیم، دستگاه یاد شده از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و در رنگ های متنوعی تولید شده. رنگ های موجود برای این محصول شامل: سفید مرمری، خاکستری، سفید، شیری، سفید مایله به نارنجی، زعفرانی خاکستری، خاکستری فلامینگویی، آبی مایل به سفید و نارنجی هستند.

تلفن هوشمند Desire 820 به همراه اندروید ۴/۴ کیت کت مزین به رابط کاربری انحصاری HTC به نام Sense 6 عرضه می گردد که تجربه کاربری خوبی را برای خریداران این محصول به ارمغان می آورد. حالا بخش نوتیفیکیشن ها علاوه بر نمایش موارد قبلی، دسترسی سریع به تنظیمات را هم فراهم کرده و نیز می توان آن را به دلخواه خود ویرایش کرد. مانند همیشه بخش BlinkFeed هم در این دستگاه وجود دارد که به شما در خواندن مطالب مختلف و کار با شبکه های اجتماعی تان کمک شایانی می کند. در کل تلفن هوشمند یاد شده یک میان رده بسیار خوب ارزیابی می گردد که هم از نظر سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزار، بسیار خوب عمل کرده است.

در زیر می توانید تصاویر بیشتری را برای نگاهی عمیق تر از Desire 820 شرکت HTC مشاهده نمایید.

gsmarena_001

gsmarena_002

gsmarena_003

gsmarena_004

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *