تست عمر باتری Xperia C3 و Xperia C3 Dual

تست عمر باتری Xperia C3 و Xperia C3 Dual
  • 1393/10/28
  • مجتبی
  • 0

تلفن هوشمند Xperia C3 Dual از سونی یک فبلت ۵/۵ اینچی است که از پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ بهره می برد. در کنار این پردازنده مرکزی تقریبا قدیمی، این محصول امکانات خوبی را برای علاقمندان به سلفی در نظر گرفته. در جلو دستگاه در کنار دوربین مخصوص سلفی و تماس های تصویری یک فلاش LED نیز قرار گرفته و در پشت نیز از دوربینی ۸ مگاپیکسلی در این دستگاه استفاده شده است. همچنین دو سیمکارته بوده و از LTE پشتیبانی می کند.

در تست معتبر باتری ای که وب سایت جی اس ام آرنا بر روی تلفن های هوشمند میان رده سونی انجام داده اکثر آنها عمر باتری خوبی را از خود نشان داده اند. همین موضوع انتظار می رود در مورد Xperia C3 و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپرساعتی آن هم صحیح باشد. این محصول در دو مدل تک سیمکارته با پشتیبانی از LTE و دو سیمکارته با پشتیبانی از 3G عرضه شده. از آنجا که این تست بر روی مدل دو سیمکارته این محصول انجام شده، در هر دو حالت استفاده از یک و دو سیمکارت بررسی بر روی آن انجام پذیرفته است. در نهایت چیزی که بسیار جالب است، در هر دو حالت استفاده از یک و دو سیمکارت نتایج یکسانی بدست آمده.

در ادامه این بررسی با گویا آی تی همراه باشید.

استفاده از تلفن هوشمند Xperia C3 Dual سونی برای مکالمه در شبکه 3G نتایج زیر را به دنبال داشته است.

T1

تست دوم در بخش مرورگری وب انجام شده. باز هم در اینجا نسبت به میان رده بودنش، Sony Xperia C3 نتایج خوبی را بر جای گذاشته. در تصویر زیر می توانید حاصل این بررسی را هم مشاهده کنید.

T2

و اما در نهایت بررسی آخر با پخش ویدئو انجام شده. در این تست یک ویدئو به صورت ممتد توسط این دستگاه پخش شده و جالب است اگر بدانید پس از ۱۲ ساعت پخش ویدئو در این شرایط، باز هم ۱۰ درصد شارژ در این تلفن هوشمند باقی مانده!

T3

در نهایت باید بگوییم که باز هم مانند آنجه در ابتدای این مطلب اشاره شد، Xperia C3 هم توانست نتایج خوبی را در بخش باتری از خود برجای بگذارد. شما می توانید با این محصول تا ۹۱ ساعت مکالمه متتد داشته باشید که در نوع خود عددی بسیار خوب محسوب می شود. همچنین قادر خواهید بود یکروز تمام به مرور صفحات وب بپردازید و نیز ویدئو پخش کنید.

در نهایت می توانید در تصویر زیر خلاصه نتایج تست باتری معتبر GsmArena را مشاهده کنید.

gsmarena_002

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *