ویندوز ۱۰ استفاده از اپلیکیشن Lumia Camera را برای تمام دستگاه های ویندوزفون امکانپذیر می کند

ویندوز ۱۰ استفاده از اپلیکیشن Lumia Camera را برای تمام دستگاه های ویندوزفون امکانپذیر می کند
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 0

اپلیکیشن محبوب Lumia Camera از شرکت مایکروسافت قرار از ظاهرا برای تمام دستگاه های این شرکت که ویندوز ۱۰ را اجرا می کنند، در دسترس قرار بگیرد. اپلیکیشن پیشفرضی که برای استفاده از دوربین در ویندوزفون وجود دارد، در مقایسه با نمونه های مشابه پلتفرم های دیگر کاملا آهسته عمل می کند. برا حل می مشکل، مایکروسافت اپلیکیشن Lumia Camera راه به همراه بروزرسانی Denim همراه ساخت. اما تلفن های هوشمند ویندوزفونی تولید شده توسط سایر شرکت ها همچنان امکان بهره بردن از اپلیکیشن یاد شده را ندارند.

حالا بنظر می آید که اپلیکیشن Lumia Camera به صورت اختصاصی فقط برای دستگاه های تولیدی این شرکت که از ویندوز ۱۰ هم بهره می برند، در دسترس باشد. بنا به توییتی که از Jesse Leskinen در شبکه اجتماعی توییتر منشر شده، وی پس از نصب اپلیکیشن مورد بحث اعلام نموده که Lumia Camera گزینه ی بسیار مناسبی برای جایگزین شدن با اپلیکیشن پیشفرض دوربین ویندوز فون است. وی همچنین با نصب اپلیکیشن Camera Beta ویژگی های آن را با اپلیکیشن Lumia Camera یکسان خواهنده و اعلام نموده که بدلیل اینکه اپلیکیشن نصب شده مورد اشاره، فعلا در مرحله آزمایشی است، برخی از امکانات و ویژگی های آن غیر فعال هستند یا هنوز تکمیل نشده اند.

همانطور که در گویا آی تی به اطلاع شما رساندیم، مایکروسافت قرار است تا در رویداد روز ۲۱ ژانویه، از امکانات درخواستی کاربران برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرده و نیز از این سیستم عامل برای تلفن های هوشمند پرده برداری کند. همچنین انتظار داریم در رویداد مورد بحث امکانات و ویژگی های جدیدی را برای اپلیکیشن دوربین شاهد باشیم.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *