ورزش نگار؛ امروز در دنیای ورزش چه گذشت؟

ورزش نگار؛ امروز در دنیای ورزش چه گذشت؟
  • 1393/11/2
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

امیر قلعه نویی : نظم دفاعی تیم ملی کمک حال خواهد بود

۱nf0b6w75f2na4l9m2w7

پس از تصاویر دیدار استقلال و ذوب آهن امیر قلعه نوی صحبت هایی را به زبان آورد. وی اعلام کرده که با خبرنگاران و اصحاب رسانه دوست است ولی آنها نیز باید حرمت قلم را نگه دارند. همچنین در مورد نظم دفاعی تیم ملی حرفهایی به زبان آورده که می توانید متن کامل آن را در گویاورزش بخوانید.


استقلال و راه آهن تساوری کردند

۱۳۹۳۱۰۱۷۰۰۰۱۸۱_PhotoA

بازی دو تیم فوتبال استقلال تهران و راه آهن به تساوی یک – یک رسید و هر دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند! می توانید متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


برد کره در برابر ازبکستان با دو گل

۱۳۹۳۱۱۰۲۰۰۰۱۹۱_PhotoA

پس از ۱۲۰ دقیقه جدال دو تیم فوتبال کره و ازبکستان بالاخره کره توانست با دو گل که آنهم در دقایق اضافه زده شد، از سد این تیم بگذرد. می توانید متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


اخبار و حاشیه های اردوی تیم ملی

iran-national-team-players-31565

همانطور که میدانید تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا قرار است فردا با تیم عراق به میدان برود. در کل ۱۶ هزار بلیط تا به این لحظه فروش رفته که ۱۱ هزارتای آن را ایرانیان خریداری کرده اند. می توانید متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


تصاویری از بازی تیم ملی هندبال ایران در مقابل اتریش

۴

در بیست و چهارمین دوره رقابت های جهانی هند بال، ایران با اتریش مسابقه داشت که نتیجه را واگذار کرد. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


کروش : برتری خود را در زمین به اثبات می رسانیم نه در کنفرانس مطبوعاتی!

M1418582519

کلارول کروش قبل از دیدار تیم فوتبال کشورمان در مقابل عراق اعلام کرده که تا همیجای کار حضور در جمع ۸ تیم برتر خود یک افتخار است. وی در مورد اثبات خود در عمل سحن گفته و اعلام کرده با کنفرانس های مطبوعانی نمی توان تیم را اثبات نمود. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


هدایتی قلکش را شکست / پرسپولیس را می خرم

۱۰۳۰۷۰_۶۳۷

هدایتی امروز رسما اعلام نموده علارغم قیمت بسیار بالایی که برای باشگاه پرسپولیس اعلام شده می خواهد آن را خریداری نماید. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


۲۰ درصد سهام اتلتیکو به یک چینی پولدار فروخته شد

wanda-madrid-a

یک تاجر پولدار چینی اکنون صاحب ۲۰ درصد سهام باشگاه اتلتیکو مادرید شده است. وانگ جیانلین برای دست یابی به این سهام گفته شده که ۴۵ میلیون یورو هزینه کرده است. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.

و این بود خلاصه ای از خبرهای برگزیده ورزش از گویاورزش. می توانید برای مشاهده اخبار و مطالب بیشتر و کاملتر به وب سایت گویا ورزش (www.gooyavarzesh.com) مراجعه نمایید.

ضمنا می توانید نسخه آزمایشی تحت اندروید گویا ورزش را از لینک های زیر دانلود نموده و از اخرین اخبار و مقالات در حوزه وزرشی بر روی گوشی خود لذت ببرید.

لینک مستقیم

download

noskhe-android-w19


Download-az-Iranapps

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *