ال جی در سال گذشته ۵۹٫۹ میلیون اسمارت فون به فروش رسانده است

ال جی در سال گذشته ۵۹٫۹ میلیون اسمارت فون به فروش رسانده است
  • 1393/11/3
  • نادر عظیمی
  • 1

با ورود اندروید به دنیای تکنولوژی شرکت های بزرگ به سمت این سیستم عامل نو ظهور موبایل رفتند و سود عظیمی هم نصیب این شرکت ها و البته شرکت گوگل شد،یکی از شرکت های بزرگ که این سیستم عامل را برای اسمارت فون های خود انتخاب نمود شرکت ال جی بود که با معرفی گوشی های اندرویدی با کیفیتی جایگاه خوبی برای خود دراین بازار پیدا کرده است.

در سال ۲۰۱۴ رقابت بین شرکت های تولید کننده گوشی موبایل همانند اپل،سامسونگ،هواوی،نوکیا،لنوو و حتی شیائومی و دیگر کمپانی های چینی بسیار تنگاتنگ بود اما از زاویه ای دیگر هم یک رقابت تنگاتنگ بین تولید کنندگان گوشی های اندرویدی وجود دارد که سامسونگ در صدر جدول این رقابت وجد دارد همچنین شرکت های دیگر به سرعت در حال کاهش سرعت با سامسونگ و حتی به دنبال گرفتن جایگاه این شرکت هستند.یکی از این شرکت ها شرکت هموطن سامسونگ یعنی ال جی است،هرچند جایگاه این شرکت از نظر فروش بعد از شرکت های چینی لنوو، شیائومی و هواوی است.

طبق آمار و ارقام اعلام شده این شرکت در سال گذشته یعنی سال ۲۰۱۴ تعداد۵۹٫۹ میلیون دستگاه گوشی فروخته است که نسبت سال قبل تر یعنی ۲۰۱۳ روند صعودی و البته راضی کننده ای برای مدیرانش داشته است.

ال جی همچنین سال ۲۰۱۵ را با معرفی نسل جدید اسمارت فون خمیده خود یعنی جی فلکس۲  در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 آغاز کرد و به احتمال زیاد در کنگره موبایل شهر بارسلون اسپانیا نیز از نسل جدید پرچمدار خود یعنی جی۴ رونمایی خواهد کرد.

اما باید دید در ادامه این کمپانی کره ای چه جایگاهی را کسب خواهد کرد.نظر شما چیست؟ آیا این شرکت می تواند جایگاه شرکت های بالاتر خود در جدول فروشمانند سامسونگ،اپل،هواوی و لنوو را به خطر بیندازد؟

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *