عمرباتری ساعت هوشمند اپل؛ ۵ ساعت کار مداوم و ۱۹ ساعت استفاده معمول

عمرباتری ساعت هوشمند اپل؛ ۵ ساعت کار مداوم و ۱۹ ساعت استفاده معمول
  • 1393/11/3
  • مجتبی
  • 0

هنگامی که تیم کوک ساعت هوشمند اپل یعنی Apple Watch را در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی نمود، بزرگترین سوالی که در مورد این ابزار پوشیدنی وجود داشت این بود که چقدر می تواند شارژ نگه دارد. تیم کوک به این سوال پاسخ داده بود که این محصول باید هر روز شارژ شود.

بر اساس گزارشی از وب سایت معتبر 9505mac که شایعات زیادی در مورد اپل بیان نموده و اکثر آنها دقیقا درست از آب درآمده اند، اعلام شده که ساعت هوشمند مورد بحث می تواند تا ۵ ساعت کار مداوم یا ۱۰ ساعت استفاده معمول را دوام بیاورد.

البته شخصی که توانسته با این ساعت هوشمند کار کند و آن را تست نماید اعلام کرده که در حالت فعال بودن انیمیشن های سیستم عامل این دستگاه، فقط توانسته ۳ ساعت دوام بیاورد. بر اساس گزارش مورد بخث همچنین اعلام شده که تیم کوک بیان داشته برای کاربران غادی فقط روزی یکبار شارژ نیاز است و این درحالی است که اکثر کاربران با این شرایط باید روزی چندبار ساعت هوشمند اپل را شارژ نمایند. این مورد اصلا مناسب نیست و می توانید دلیلی باشد برای خیلی از افراد تا به سمت استفاده از این گجت نروند. اما باز هم نمی توانیم مانند سایر شایعات اطمیمان کامل داشته باشیم که محصول نهایی هم به همین صورت عمل کند. بنا به گفته ها ساعت هوشمند Apple Watch در نمایشگاه MWC و در ماه مارس معرفی خواهد شد.

در گزارش یاد شده همچنین این نکته بیان شده که اگر عمرباتری ساعت هوشمند مورد بحث بخواهید اینگونه باشد، هرگز قادر نیست بتواند بر رقبای اندرویدی خود غلبه نمایذ که از سیستم عامل اندروید پوشیدنی Android Wear بهره می برند.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *