هرکول به گوشی اندرویدی شما می آید!

هرکول به گوشی اندرویدی شما می آید!
  • 1393/11/4
  • محمد رضایی یزدی
  • 0

نام هرکول را همه ما شنیده ایم. به محض شنیدن این نام تصویر یک شخص قوی هیکل و زورمند در ذهن ما ایجاد میشود که از پس هر کار سختی بر می آید. اتفاقا هرکول واقعی نیز چنین مشخصاتی داشته است. هرکول در واقع یکی از قهرمانان افسانه های یونان باستان است و همتای رستم دستان در افسانه های کشور خودمان. پدر او خدای خدایان زئوس است اما از مادری میرا زاییده شده است. شهرت هرکول به خاطر انجام 12 کار سختی است (12 خوان هرکول مانند 7 خوان رستم) که از عهده هیچ انسانی بر نمی آمده، کارهایی مثل کشتن هیولای هفت سری که نفسش زهرآگین بوده، کشتن شیر درنده ای که از ماه به زمین افتاده بوده و پوستی غیرقابل نفوذ داشته، رام کردن سگ سه سر نگهبان جهنم و آوردن آن به روی زمین و … حالا هرکول به کمک کمپانی Glu راه خود را به گوشی اندرویدی شما نیز باز کرده است! آماده هستید؟

 

screenshot_1_q90

 

بازی هرکول همان طور که از تصاویر منتخب آن نیز بر می آید یک بازی مبارزه ای در سبک شمشیر زنی است. این بازی در اصل از روی فیلم هرکول با هنرنمایی Dwayne “The Rock” Johnson ساخته شده است. بنابراین اگر شما فیلم هرکول را دیده باشید به محیط بازی تا حدودی آشنایی خواهید داشت. یکی از نقاط قابل توجه در مورد این بازی آن است که با وجود داشتن گرافیک و صوتی عالی بیشتر از 100 مگابایت حجم ندارد، در نتیجه وقت زیادی را هم برای دانلود آن نباید صرف کنید. مبارزات در این بازی از چهار حرکت دفاع، حمله، جاخالی و ضد حمله تشکیل شده است، اما مهم آن است که شما چطور این حرکات را با هم ترکیب میکنید و هر کدام را در چه زمانی انجام میدهید.

 

3_hercules_the_official_game

 

یکی از نقاط قوت این بازی آن است که به کار بردن یک شیوه مبارزه برای تمام حریفان جواب نمیدهد، به عبارتی شما باید در رویارویی با هر حریفی، نقاط ضعف و قوت او را تشخیص داده و متناسب با آن سبک مبارزه خود را تغییر دهید. مراقب باشید که از توان خود بیش از اندازه در حمله ها استفاده نکنید، چون دفاع در برابر حملات دشمن نیز به مقداری توان نیاز دارد که اگر نداشته باشید هر چقدر هم که دکمه دفاع را لمس کنید فایده ای نخواهد داشت و فقط در این وضعیت میتوانید جاخالی دهید. همچنین نواری به نام نوار خشم در این بازی وجود دارد که وقتی پر باشد با لمس آن میتوانید چندین ضربه کاری به دشمن وارد کنید. همانند دیگر بازی های مشابه در این بازی نیز میتوانید سلاح ها و زره های بهتری را برای هرکول خریداری نمایید که هم از طریق سکه هایی که با شکست دشمنان بدست آورده اید و هم از طریق خرید درون برنامه ای قابل انجام است.

 

5_hercules_the_official_game

 

بازی هرکول دارای گرافیکی سه بعدی و بسیار زیباست که تمام جزئیات در آن رعایت شده است و از لحاظ افکت های صوتی (صدای برخورد شمشیرها، سپرها، صدای دشمنان و …) نیز چیزی کم ندارد. همچنین حالتی به نام “عرصه نبرد” دارد که در آن میتوانید با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین مبارزه کنید. 5 قهرمان دیگر در این بازی هرکول را همراهی میکنند که میتوانید در نقش هر کدام از آنها نیز ظاهر شوید.

 

screenshot_4_q90

 

در کل بازی هرکول میتواند یک بازی بسیار سرگرم کننده مخصوصا برای کسانی که عاشق بازی های شمشیر زنی هستند باشد، اما به گفته بسیاری از سایت های نقد بازی، بازی هرکول را با وجود گرافیک و صوت زیبایش نمیتوان قدمی رو به جلو در سبک خود به حساب آورد.

 

Download-az-Iranapps

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *