ورزش نامه؛ از امید ایران برای ماندن جام تا آگهی شدن پرسپولیس و استقلال

ورزش نامه؛ از امید ایران برای ماندن جام تا آگهی شدن پرسپولیس و استقلال
  • 1393/11/4
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

امیدهای ایران برای ماندن در جام قوت گرفت

امیدهای ایران برای ماندن در جام قوت گرفت

اگر یادتان باشد در ورزش نامه دیروز کارلوس کروش سرمربی تیم فوتبال کشورمان نسبت به نتیجه بازی ایران عراق به داور اعتراضات شدیدی کرد. حالا کفاشیان هم اعلام کرده که شکایت ما بسیار جدی است و اجتمال این هست که کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه را برای ایران رقم بزند و تیم کشورمان بتواند همچنان در استرالیا بماند. متن کامل این مطلب را می توانید در گویا ورزش ببینید.


دیدار های مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵

images

و اما دیدارهای مرجله نیمه نهایی بازی های جام ملت های فوتبال آسیا از روز دوشنبه آغاز خواهند شد. همانطور که میدانید این دوره مسابقات با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و حالا ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی رسیده اند. برای مشاهده برنامه کامل بازی ها به مطلب اصلی این خبر در گویا ورزش مراجعه کنید.


استقلال و پرسپولیس فردا آگهی می شوند

استقلال و پرسپولیس فردا آگهی می شوند

بالاخره قرار است تیم های محبوب باشگاهی ایران یعنی استقلال و پرسپولیس در روز های یک شنبه این هفته و هفته آینده یعنی ۵ بهمن و ۱۲ بهمن در روزنامه هایم مختلف آگهی خواهد شد. مزایده این دو باشگاه هم قرار است روز ۲۷ بهمن ماه انجام شود. قیمت هر یک از دو تیم به صورت پایه ای ۲۹۰ میلیارد تومان اعلام شده است. متن کامل این مطلب را می توانید در گویا ورزش ببینید.


مصاحبه جنجالی کی روش

karlos2

کارلوس کی روش اخیرا مصاحبه ای جالب انجام داده و از مشکلات ۴ سال اخیرش با تیم ملی پرده برداشته. او اعلام نموده که ابتدا باید خودش تغییر کند و همچنین برخی از افراد که می خواهند فوتبال پایین کشیده شود باید عوض شوند. وی همچنین در مورد مشکلات تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی گفته که از ابتدا با مشکل مواجه بودیم و اردوها با مشکل برگزار می شدند. متن کامل این مطلب را می توانید در گویا ورزش ببینید.


نتایج قرعه کشی مرحله گروهی بسکتبال یورولیگ ۲۰۱۵

۱۳۹۳۰۶۲۲۰۹۰۷۴۷۳۷۰۳۶۲۳۶۰۳

اما خبری داریم از دنیای بسکتبال. در روز پنج شنبه قرعه کشی بسکتبال قهرمانی اروپا با نام یورولیگ ۲۰۱۵ انجام شد. این بازیها با ۶ گروه آغاز خواهند شد که در هر گروه ۴ تیم حضور دارند. متن کامل این مطلب را می توانید در گویا ورزش ببینید.


پیروزی تیم حدادی بر یاران کاظمی در لیگ بسکتبال چین

۰۰۹۸۹۹۵۵

در بازی های لیگ بسکتبال چین دو تیم کینگ‌دائو و چونگ‌کینگ به مصاف یکدیگر رفتند و جالب است که در تیم کینگ دائو آقای احسان حدادی و تیم مقابل آن ارسلان کاظمی حضور داشتند. اما سر انجام تیم حدادی برنده میدان بود و نتیجه بازی ۱۳۴ به ۱۱۹ شد. متن کامل این مطلب را می توانید در گویا ورزش ببینید.


در اینجا بازهم به پایان ورزش نامه امروز در گویا آی تی رسیدیم. امیدواریم اخبار منتخب ورزشی که تقدیمتان شد مورد توجه شما قرار گرفته باشد. ضمنا باز هم تاکید می کنیم برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *