تلفن هوشمند ZenFone C از ایسوس در مالزی معرفی شد

تلفن هوشمند ZenFone C از ایسوس در مالزی معرفی شد
  • 1393/11/7
  • مجتبی
  • 0

امروز ایسوس از یک تلفن هوشمند جدید از خانواده ZenFone رونمایی کرد که ZenFone C نام دارد. این دستگاه یک گوشی میان رده است که توسط شرکت یاد شده تولید شده و ظاهرا قرار از جانشین ZenFone 4 باشد. در طراحی این محصول از همان زبان طراحی ZenFone 4 استفاده شده اما یکسری بروزرسانی ها را در بخش سخت افزار شاهد هستیم.

ZenFone C مجهز به صفحه نمایشی ۴/۵ اینچی است و از پنل IPS بهره می برد و رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل را ارائه می کند. در دل این محصول اما پردازنده اتم ساخت اینتل با نام Z2520 قرار دارد که فرکانس کاری آن بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۱ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۸ گیگابایت است.

دوربین ها در این گوشی تغییر چندانی نداشته اند و در پشت همان دوربین ۵ مگاپیکسلی و در جلو نیز یک دوربین ۰/۳ مگاپیکسلی قرار دارد. اما اکنون یک فلاش LED نیز در کنار دوربین اصلی دستگاه به شما کمک خواهد کرد تا عکس هایی که در شرایط نوری نامطلوب می گیرید کیفیت بهتری داشته باشند.

باتری تلفن هوشمند ZenFone C هم بهبود یافته و اکنون ظرفیت آن ۲۱۰۰ میلی آمپرساعت است. این بروزرسانی نسبت به ZenFone 4 که از یک باتری ۱۶۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می برد بسیار مهم ارزیابی می گردد. سیستم عامل پیشفرض این محصول اندروید ۴/۴ کیت است و از اوایل ماه آینده در دو رنگ سفید و مشکی و در مالزی عرضه خواهد شد. قیمت تعیین شده برای گوشی مورد اشاره ۹۷ دلار است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *