امکان ارسال پیام گروهی مستقیم و ضبط ویدئو به توییتر اضافه شد

امکان ارسال پیام گروهی مستقیم و ضبط ویدئو به توییتر اضافه شد
  • 1393/11/8
  • مجتبی
  • 0

در حالیکه بنظر سخت است بگوییم توییتر در حال تلاش برای خارج شدن از حالت پیام رسانی ساده خود اس، اما این اتفاق ظاهرا در حال وقوع بوده و این شبکه اجتماعی در حال گسترش امکانات خود است. یکی از همین موارد این است که توییتر اکنون امکان ارسال پیام های گروهی و ضبط ویدئو از دوربین را فراهم نموده است.

امکانات جدید یاد شده به کاربران اجازه می دهند تا بتوانند ویدئوهای خود را به صورت مستقیم ثبت، ویرایش و منتشر کنند. تمامی این کارها از طریق اپلیکیشن این سرویس قابل انجام است.

اگر چه میلیون ها کاربر نیازهای ویدئویی خود را با سرویس هایی نظیر اینستاگران و Vine رفع می کنند، اما توییتر هم حالا وارد رقابت در این حوزه شده تا شانس خود را امتحان کند. پس از اینکه اپلیکیشن توییتر را برور رسانی کنید، می تونید مستقیم به ضبط ویدئو، ویرایش آن و در نهایت به اشتراک گذاری آن بپردازید. طول ویدئو های تولیدی شما می توانند تا ۳۰ ثانیه باشد.

همانند سرویس های اینستاگرام و Vine، قادر هستید تا ویدئویی ۳۰ ثانیه یا یا چند ویدئو کوچک که جم، آنها ۳۰ ثانیه شود را تولید کرده و پس از انجام تغییرات مورد نظر، آن را با دوستان خود به به اشتراک بگذارید.

ویام گروهی نیز حالا به صورت پویا به پیام های مستقیم تبدیل شده. با جای اینکه در هر لحظه فقط برای یک شخص بتوان پیام مستقیم ارسال نمود، اکنون شما می توانید پیام های خصوصی خود را به صورت همزمان برای ۱۰ نفر هم ارسال کنید. بهترین بخش پیام های مستقیم این است که در کل به صورت یک گفتگوی چتی خواهد بود و نیازی نیز یک به یک پیام ها را بخوانید بلکه به صورت مکاتبه وار می توانید پیام ها را در یک مکان ببینید. قرار است این بروزرسانی تا چند روز آینده برای اندروید و ios منتشر شود و هنوز اشاره به ارائه نسخه جدید برای ویندوزفون نشده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *