بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دایرکت ایکس ۱۲ را فعال کرد

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دایرکت ایکس ۱۲ را فعال کرد
  • 1393/11/9
  • نادر عظیمی
  • 1

همانطور که آگاه هستید شرکت مایکروسافت دایرکس ۱۲ یا همان رابط برنامه نویسی جدید را به طور اختصاصی برای ویندوز ۱۰ اعلام کرد. به طوری که کیفیت بالای دایرکس ۱۲ را تنها می توان در ویندوز ۱۰ تجربه نمود.

در ماه های اخیر مایکروسافت نسخه پیش از انتشار ویندوز ۱۰ را در دسترس کاربرین قرار داد اما متاسفانه کاربرین از مایکروسافت به دلیل عدم فعال کردن دایرکس ۱۲ در این نسخه شکایت کردند. در این بین مایکروسافت تحت فشار قرار گرفت و به تازگی با انتشار بروزرسانی برای ویندوز ۱۰ دایرکس ۱۲ را برای این نسخه ویندوز ۱۰ فعال کرد.

البته نرم افزاری که بتواند از دایرکس ۱۲ پشتیبانی کند در حال حاضر موجود نیست و همچنین دایرکس ۱۲ نیاز به پردازنده های گرافیکی جدید برای پشتیبانی دارد. از بارزترین ویژگی های دایرکس ۱۲ می توان به بهینه سازی بهره وری از API، کاهش استفاده از پردازنده و بهبود عملکرد بازیها اشاره کرد. البته دایرکس ۱۲ در نسخه اصلی ویندوز ۱۰ عملکردی فوق العاده خواهد داشت.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

بنابراین اگر شما می خواهید برای اولین بار به تجربه ویندوز ۱۰ با بروزرسانی ۹۸۷۹ بپردازید بهتر است روش زیر را دنبال کنید:

۱- برروی منوی استارت کلیک کرده و جمله Windows Update را سرچ کنید.

۲- جمله Windows Update Settings را انتخاب کنید.

۳- در پنل سمت چپ برروی Preview Builds کلیک کنید.

۴- برروی Check کلیک نمایید.

۵- به دانلود آپدیت بپردازید.

پس از انجام این کارها اگر دانلود مطابق بیت سیستم عامل شماست روند آن شروع می شود. شما می توانید در ادامه تصویری اطلاعات سیستم در ویندوز ۱۰ بروزرسانی شده را که در قسمت دایرکس نوشته شده دایرکس ۱۲ مشاهده کنید:

windows10-directx12

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *