تلفن هوشمند LG G4 در سه ماهه دوم سال جاری معرفی می گردد [شایعه]

تلفن هوشمند LG G4 در سه ماهه دوم سال جاری معرفی می گردد [شایعه]
  • 1393/11/10
  • مبين
  • 0

به نظر می رسد که مدیر اجرایی شرکت ال جی از پرم دار آینده این شرکت خبرهایی داده است. به احتمال زیاد گوشی هوشمند ال جی G4 در کنگره جهانی موبایل سال جاری در شهر بارسلونا اسپانیا برگذار خواهد شد معرفی می شود.

شرکت ال جی می خواهد که تولید گوشی ها هوشمند خود را افزایش دهد و بر قدرت آن ها اضافه کند. حال قرار است که در سه ماهه دوم سال جاری پرچم دار جدید خود را معرفی کند. این گوشی که ال حی G4 است جانیشن G3 خواهد بود اما این بدان معنا نیست که این دستگاه منسوخ شده باشد هنوزم هم در بازار طرفداران خاص خود را دارد.

طبق معمول با خبر ارائه یک محصول جدید توسط یک شرکت بزگر رسانه ها دست به کار می شوند و شایعات گوناگونی را درباره ال جی G4 نیز منتشر خواهند کرد. امسال سال درخشانی برای ال جی خواهد بود چرا که در رویداد CES 2015 هم دستگاه جدید خود یعنی ال جی جی فلکس 2 را معرفی کرد که ما به بررسی آن در گویا آیتی پرداختیم.

LG_G3_Review (11)-970-80

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره دستگاه جدید ال جی یعنی جی G4 منتشر نشده است اما گفته شده که این دستگاه دارای دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور تثبیت کننده تصویر است. هنوز وقت زیادی به معرفی این دستگاه مانده است و برای انتشار شایعات بسیار زود است.

امسال در رویداد MWC 2015 محصولات قدرتمند و فراوانی را خواهیم داشت. همانطور که می دانید قرار است که گلکسی اس 6 در این رویداد رونمایی شود و همچنین خبر از دستگاه های جدید هواووی شده است. حال باید منتظر اخبار جدید درباره آن ها باشیم. به یاد داشته باشید که این خبر ممکن است شایعه باشد و در این رویداد خبری از معرفی ال جی جی G4 نشود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *