مشکل پیدا کردن اپل با سامسونگ در فروش تعداد گوشی های هوشمند

مشکل پیدا کردن اپل با سامسونگ در فروش تعداد گوشی های هوشمند
  • 1393/11/11
  • نادر عظیمی
  • 0

وضعیت بازار تلفن های هوشمند به نظر کاملا قابل پیش بینی می آید و دلیلش تسلط دو شرکت اپل و سامسونگ بر بازار است. اما در حال حاضر به نظر می رسد این موضوع در حال تغییر می باشد زیرا بازار طبق گزارشات منتشر شده تحت تسلط اپل افتاده است.

شرکت آمریکایی اپل گزارشی از درآمد سه ماهه آخر سال ۲۰۱۴ خود را منتشر کرده که رکوردی ثبت نمود. طی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه اپل فروخته شده و این آمار دقیقا از سوی تولید کننده منتشر گشته است. اگر چه سامسونگ اطلاعات دقیقی از گزارش مالی خود را ارائه نداد اما تحلیلگران این عرصه پیش بینی می کنند این شرکت کره ای رقمی کمتر از اپل فروش داشته است. این رقم می توان بین ۷۱ الی ۷۴ میلیون دستگاه باشد.

این بدان معنی است که اپل از یک استراحت کوتاه صدرنشین گشته و دارای بیشترین فروش گوشی های هوشمند در جهان است. سامسونگ در نزدیکی اپل قرار دارد اما نمی تواند این کمپانی قدرتمند امریکایی را شکست دهد. به نظر می رسد این رقابت تنگاتنگ همانطور که قبلا درجریان بود همچنان ادامه داشته باشد اما سامسونگ برای پیروزی در این راه نیاز به اعمال تغییراتی برروی گوشی های هوشمندش دارد و این تغییرات باید مطابق میل طرفداران اپل باشد.

در ادامه با ما باشید.

شما در ادامه نموداری از میزان فروش گوشی های هوشمند ۵ کمپانی اپل،سامسونگ،هواوی،شیائومی و لنوو در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۴ باشید:

apple-samsung-smartfony

با توجه به نمودار کمپانی اپل در صدر قرار داشته و کمپانی های سامسونگ،هواوی،لنوو و شیائومی به ترتیب در رتبه ۲ تا ۵ قرار می گیرند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *